خودداری ماسک از تأیید یک تاریخ واقعی برای انجام مبارزه با زاکربرگ

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

به گفته مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، ایلان ماسک برای مبارزه با وی عزمی جدی ندارد.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا، در پستی در شبکه اجتماعی تردز اعلام کرد که زمان عبور از مبارزه با ایلان ماسک فرارسیده است. او باور دارد که مالک ایکس درباره این مسابقه جدی نیست، چون از تأیید یک تاریخ واقعی برای انجام مبارزه خودداری می‌کند.

مارک زاکربرگ در پستی در صفحه شخصی خود در تردز درباره این مبارزه نوشت: «فکر می‌کنم همه ما قبول داریم که ایلان جدی نیست و زمان عبور از این مبارزه فرارسیده است. من یک تاریخ واقعی را پیشنهاد دادم. دینا وایت پیشنهاد کرد که این مسابقه به یک رقابت واقعی برای خیریه تبدیل شود. [ولی] ایلان هیچ تاریخی را تأیید نمی‌کند و بعد می‌گوید به جراحی نیاز دارد و حالا از من می‌خواهد که به جایش یک دور تمرینی در حیاط پشتی من مسابقه دهیم.»

مدیرعامل متا در ادامه گفت: «اگر ایلان بالاخره یک تاریخ واقعی و یک رویداد رسمی را قبول کند، می‌داند که چطور باید با من ارتباط بگیرد. در غیر این صورت زمان عبور از این مسئله فرارسیده است. من می‌خواهم روی رقابت با کسانی تمرکز کنم که این ورزش را جدی می‌گیرند.»

مارک زاکربرگ حاضر به برگزاری مبارزه تمرینی با ایلان ماسک نبود

اندکی قبل از انتشار این پست، ایلان ماسک تصویری از پیام‌های ردوبدل‌شده با زاکربرگ را منتشر کرده بود. در این پیام‌ها ماسک به رقیب خود پیشنهاد کرده بود که در خانه زاکربرگ یک دور به‌صورت تمرینی با هم مبارزه کنند. بااین‌حال، پاسخ مدیرعامل متا منفی بود. او گفته بود: «نمی‌خواهم مدام درباره چیزی شلوغ‌بازی دربیاورم که هرگز رخ نخواهد داد؛ بنابراین یا باید تصمیم بگیری که می‌خواهی این کار را انجام دهی و خیلی زود انجامش دهی، یا باید آن را فراموش کنیم.»

بیشتر بخوانید  رونمایی از مشخصات فنی تبلت گلکسی تب S9 اولترا سامسونگ

ایلان ماسک در پاسخ به این پیام، دوباره پیشنهاد کرده بود که در اکتاگون زاکربرگ در پالو آلتو مبارزه کنند. او نوشته بود: «من جز در جلسه‌ای کوتاه که امروز با لکس فریدمن داشتم، زیاد تمرین نکرده‌ام. اگرچه فکر می‌کنم بسیار بعید است، اما با توجه به تفاوت وزن ما، شاید تو یک‌جور بروس لی مدرن باشی و به‌نحوی برنده شوی.»

مارک زاکربرگ قبلاً هم گفته بود که انتظار ندارد این مبارزه واقعاً برگزار شود.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *