دسترسی تمامی کاربران کروم دسکتاپ به بینگ چت مایکروسافت

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

تمامی کاربران مرورگر گوگل کروم در ویندوز، مک و لینوکس هم اکنون به‌صورت رسمی به چت‌بات بینگ مایکروسافت دسترسی دارند.

به‌طور هم‌زمان، سرویس بینگ چت Enterprise با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته نیز برای اج موبایل و کروم دسکتاپ عرضه شده است.

چت‌بات بینگ ماه‌هاست که در اختیار کاربران مرورگر اج قرار دارد. اما مایکروسافت حالا در پستی در وبلاگ خود تأیید کرده که بینگ چت و بینگ چت Enterprise در دسترس کاربران مرورگر کروم در پلتفرم‌های دسکتاپ قرار گرفته است.

مایکروسافت چند هفته پیش اعلام کرد که می‌خواهد پشتیبانی از این چت‌بات را به سایر مرورگرهای دسکتاپ و همچنین موبایل بیاورد. حالا با فعال‌شدن دسترسی کاربران پرشمار کروم به بینگ چت می‌توان انتظار داشت که افراد بیشتری از این ابزار هوش مصنوعی استفاده کنند.

بینگ چت Enterprise در اج موبایل عرضه شد

در پست وبلاگ مایکروسافت گفته شده است که سرویس بینگ چت Enterprise که در اواخر تیرماه برای جلب اعتماد کسب‌وکارها از طریق حفظ امنیت اطلاعات معرفی شده بود، در نسخه موبایل مرورگر اج در دسترس است. این غول مستقر در ردموند می‌گوید:

«اگر سازمان شما بینگ چت Enterprise را فعال کرده است، اج موبایل را باز کنید، وارد حساب کاری خود شوید و روی دکمه بینگ چت کلیک کنید تا به بینگ چت Enterprise دسترسی یابید.»

این سرویس تجاری مانع از نشت اطلاعات کسب‌وکارها به بیرون از سازمان آن‌ها می‌شود. مایکروسافت در این سرویس از داده‌های کاربران برای آموزش مدل‌های زبانی خود استفاده نمی‌کند.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که کاربران کیبورد موبایل SwiftKey حالا می‌توانند روزانه تا 30 بار از طریق این برنامه با بینگ چت صحبت کنند و حتی نیازی به ورود به اکانت مایکروسافت خود نداشته باشند.

بیشتر بخوانید  مخالفت کارشناسان امنیت سایبری با توقف توسعه مدل‌های هوش مصنوعی جدید

مایکروسافت درنهایت می‌گوید بخش نتایج استاندارد موتور جستجوی بینگ را به‌روز کرده است تا از تکرار محتوا جلوگیری کند و با استفاده مناسب‌تر از فضای موجود در صفحه، کاربر را سریع‌تر به نتیجه برساند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *