افشای جزئیات جدید از باتری هدست ویژن پرو اپل

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارند که بسته باتری هدست ویژن پرو اپل The Magic Battery نام دارد.

هیجان پیرامون هدست ویژن پرو اپل تقریباً دو ماه پس از رونمایی از آن کم‌رنگ‌تر شده است. البته با توجه به اینکه محصول انقلابی اپل با قیمت 3499 دلار قرار است به فروش برسد، این موضوع کمی منطقی به‌نظر می‌رسد. با این حال، در حالی که منتظر عرضه این هدست هستیم، حالا جزئیات بیشتری از آن مانند نام بسته باتری ویژن پرو فاش شده است.

براساس گزارش‌های منتشر شده، بسته باتری هدست ویژن پرو The Magic Battery نام دارد و تجربیات محاسباتی جادویی را برای آن فراهم می‌کند. این اطلاعات در جدیدترین نسخه بتا سیستم عامل tvOS 17 اپل مشاهده شده که در آن Magic Battery جایگزین نام MagSafe Battery Pack از نسخه‌های قبلی شده است.

چالش‌های هدست ویژن پرو برای اپل

یکی از مشکلات بالقوه دستگاهی مانند ویژن پرو، مصرف انرژی است و برخلاف کامپیوترها که فضای بسیار زیادی دارند، اپل نتوانسته در هدست خود از باتری داخلی استفاده کند. البته این امر می‌توانست باعث سنگینی ویژن پرو شود.

به همین دلیل با استفاده از بسته باتری The Magic Battery تنها دو ساعت می‌توانید از هدست استفاده کنید. با فرض اینکه کاربری قصد داشته باشد از ویژن پرو برای انجام کارهای خود استفاده کند، این میزان کافی نیست و ظاهراً حداقل به چند بسته باتری نیاز پیدا خواهد کرد.

ویژن پرو 3499 دلاری همراه با یک باتری عرضه خواهد شد، بنابراین برای دریافت باتری اکسترنال آن هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد. اما اپل هنوز اعلام نکرده که مشتریان برای خرید یک بسته باتری جداگانه چه میزان باید هزینه کنند.

بیشتر بخوانید  تبلت جدید گوگل؛ تلاش دیگر برای ساختن قاتل آی‌پد

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که اپل قصد دارد در سری آیفون 15 به سراغ فناوری باتری خودروهای برقی برود. طراحی داخلی این فناوری باعث می‌شود تا فضا به حداکثر برسد و امکان توسعه باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر را فراهم می‌کند. همچنین این باتری‌ها گرما را بهتر از خود دور می‌کنند و کارآمدتر شارژ می‌شوند و سریع‌تر از باتری‌های دیگر هستند. هرچند هنوز چیزی اعلام نشده، اما باید دید که آیا اپل در هدست ویژن پرو نیز از همین فناوری باتری استفاده خواهد کرد یا خیر.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *