انتشار تصاویر واقعی گوشی شیائومی 13T پرو

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شیائومی 13T پرو احتمالاً با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و توان شارژ ۱۲۰ وات رونمایی خواهد شد.

شیائومی در آینده‌ای نزدیک گوشی‌های سری شیائومی 13T را برای بازارهای بین‌المللی رونمایی می‌کند. پس از افشای رندرهای فراوان، اکنون نوبت به تصاویر واقعی شیائومی 13T پرو رسیده است. 13T پرو مدل ری‌برندشده‌ی ردمی K60 اولترا است و هیچ تفاوت ظاهری با آن گوشی ندارد.

بر اساس گفته‌ی یک افشاگر در شبکه‌ی اجتماعی ایکس(توییتر سابق)، شیائومی ۱۳ تی پرو وارد دیتابیس NCC چین شده است. این گوشی را پیش‌تر در دیتابیس کشورهای دیگری مثل هند نیز دیده بودیم، اما دیتابیس NCC تصاویر واقعی گوشی جدید شیائومی را نیز در بر دارد.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، شیائومی 13T پرو در پنل پشتی به سه دوربین مجهز است و روی جزیره‌ی دوربین عبارت لایکا به چشم می‌خورد. لبه‌ی پایینی گوشی میزبان اسپیکر و درگاه USB-C است و در بالای نمایشگر حفره‌ی دایره‌ای برای دوربین سلفی می‌بینیم.

بر اساس ادعای افشاگران، شیائومی 13T پرو با پردازنده‌ +MediaTek 9200 مدیاتک و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی دردسترس قرار می‌گیرد. این گوشی نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ OLED با وضوح ۲٬۷۱۲ در ۱٬۲۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز خواهد داشت. دوربین اصلی شیائومی 13T پرو ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

شیائومی 13T پرو احتمالاً با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و توان شارژ ۱۲۰ وات رونمایی می‌شود. قیمت گوشی شیائومی 13T پرو احتمالاً از ۷۹۹ یورو شروع می‌شود. افشاگران همچنین گفته‌اند که قیمت موبایل شیائومی 13T در بازارهای بین‌المللی ۶۴۹ دلار خواهد بود.

منبع: زومیت

بیشتر بخوانید  ارزش بیت کوین برای 31 مارس تعیین شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *