چگونه Decentraland با استفاده از هوش مصنوعی، متاورس را زنده نگه می‌دارد؟

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

بازی متاورس مبتنی بر اتریوم Decentraland با استفاده از هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد تا با یک ربات باهوش یا یک بدنساز دوج چت کنید.

دنیای بازی Metaverse گاهی اوقات ممکن است کمی آرام باشد، اما Decentraland راه حلی برای وارد کردن هیجان بیشتری به دنیای مبتنی بر اتریوم خود دارد: توسعه دهندگان با استارتاپ هوش مصنوعی Inworld همکاری کرده‌اند تا شخصیت‌های غیربازیکن (NPC) را با هوش مصنوعی بیاورند.

به عبارت دیگر، Decentraland از هوش مصنوعی برای نیرو بخشیدن به گروهی از آواتارها در جهان استفاده می‌کند، در حالی که این توانایی را برای سازندگان ایجاد می‌کند تا همین کار را با فضاهای متعلق به خود انجام دهند. به عنوان مقدمه، سه NPC از این قبیل در Genesis Plaza دسنترالند راه اندازی کرده اند که هر کدام مانند یک ربات چت برای پاسخگویی به سوالات شما در حال پرواز عمل می کنند.

سیمون ربات می‌تواند به پرسش‌ها پاسخ دهد و اطلاعات و بحثی در مورد متاورس ارائه دهد، در حالی که دوج با الهام از میم‌ها شخصیت سبک‌دل‌تری دارد. در نهایت، عایشه – که به عنوان یک «استریمر بازی 23 ساله و اسکیت باز سابق» توصیف می‌شود – با پیشینه و نظرات خود می‌آید.

یمل جردی، مدیر اجرایی بنیاد Decentraland به Decrypt گفت: «ما می خواستیم نشان دهیم که شخصیت ها چقدر می توانند گسترده باشند. سازندگان همچنین می‌توانند NPC‌های خود را با Inworld که به شخصیت‌ها اجازه می‌دهد به داستان، اطلاعات زمینه‌ای و انگیزه مجهز شوند، طراحی کنند. Inworld یک استارت‌آپ در حال رشد در دنیای هوش مصنوعی است.”

بیشتر بخوانید  بلواسکای جایگزین غیرمتمرکز توییتر خواهد بود / سه ویژگی مهم بلواسکای چیست؟

چرا هوش مصنوعی؟

او اضافه کرد که از هوش مصنوعی برای دادن “تجربه فراگیرتر” به بازیکنان در Decentraland استفاده شد. گالری‌های هنری می‌توانند یک NPC داشته باشند که در مورد هر نمایشگاه و تاریخچه هنرمندان صحبت می‌کنند و وارد بحث می‌شوند. صحنه‌های ساخته‌شده توسط بازیکن می‌توانند میزبان مجازی داشته باشند که می‌تواند ویژگی‌های مختلف را به نمایش بگذارد.

جردی گفت:” این امر بسیار قانع‌کننده‌تر از چیزی است که در حال حاضر ارائه می‌شود و پتانسیل زیادی هم برای ساختن روایت دارد. قرار دادن اطلاعات در دهان یک آواتار به‌ویژه زمانی که آنها بتوانند سؤالات و جزئیات مکالمه را درک کنند، بسیار تاثیرگذار و راهی طبیعی برای برقراری ارتباط خواهد بود.”

شخصیت‌های هوش مصنوعی همچنین می‌توانند زبان‌های مختلف را بفهمند و به پر کردن شکاف در دنیایی که به گفته جردی در درجه اول تحت سلطه تجربیات زبان انگلیسی است، کمک می‌کنند.

او افزود: توانایی شخصی‌سازی تجربیات بومی‌سازی شده ابزاری واقعا قدرتمند است.

منبع: https://decrypt.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *