سامسونگ چت‌بات هوش مصنوعی خود را تا اواخر سال 2023 معرفی می‌کند

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
خبرهای رسیده حکایت از تصمیم سامسونگ برای معرفی چت‌بات هوش مصنوعی خود تا پایان سال جاری میلادی دارد.
رقابت در حوزه‌ی هوش مصنوعی بسیار شدیدتر شده است و هر‌روز به تعداد شرکت‌هایی اضافه می‌شود که قصد دارند چت‌بات اختصاصی خود را ارائه دهند. اخیراً خبرهایی درباره‌ی تلاش سامسونگ برای معرفی برنامه‌ی مجهز به هوش مصنوعی منتشر شد و اکنون طبق گزارشی جدید، این شرکت احتمالاً چت‌بات خود را با نام SimplyChat در اواخر سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ چت‌بات هوش مصنوعی خود، یعنی SimplyChat را با کارکردی مشابه ChatGPT در اجلاس Real Summit 2023 معرفی کند.

گزارش UDN نشان می‌دهد که چت‌بات هوش مصنوعی سامسونگ فعلاً به‌صورت عمومی دردسترس قرار نخواهد گرفت و این شرکت قصد دارد ابتدا SimplyChat را آزمایش کند و سپس نسخه‌ی نهایی را دراختیار عموم قرار دهد.

کاربرد اصلی SimplyChat مثل ChatGPT خواهد بود و بدین‌ترتیب، با چت‌بات هوش مصنوعی جدیدی مواجه خواهیم بود که می‌توان درباره‌ی هر موضوعی از آن راهنمایی خواست. علاوه‌براین، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای اجرای این هوش مصنوعی روی سخت‌افزار مناسب است. غول فناوری کره‌ای پس‌ از انتشار عمومی چت‌بات خود، سفارش سرورهای هوش مصنوعی را آغاز می‌کند و Quanta و Wistron بیشترین سهم را از این سفارش‌ها دریافت خواهند کرد.

درحال‌حاضر، جزئیات بیشتری از SimplyChat دردسترس نیست؛ اما می‌توان با اطمینان اعلام کرد سامسونگ سرمایه‌گذاری هنگفتی روی هوش مصنوعی مولد کرده است. این استراتژی کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا غول‌های بزرگ فناوری نمی‌خواهند در فضای هوش مصنوعی از رقبای خود عقب بمانند.

بی‌شک هوش مصنوعی خیلی سریع‌تر از آنچه انتظار می‌رفت، صنعت گوشی‌های هوشمند را تسخیر خواهد کرد و باید دید غول فناوری کره‌ای چه برنامه‌هایی برای بهره‌گرفتن از مزیت‌های این فناوری دارد. به‌هر‌حال، امیداوریم قیمت گوشی سامسونگ با اضافه‌شدن تراشه‌های مخصوص پردازش‌های هوش مصنوعی افزایش پیدا نکند.

بیشتر بخوانید  قابلیت جدید هوش مصنوعی GPT-4 در کمک به افراد کم‌بینا و نابینا

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *