افشای مشخصات و تصاویر وان پلاس نورد ۳ قبل از رونمایی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

گوشی میانرده OnePlus Nord 3 – وان پلاس نورد 3، مجهز به تراشه دایمنسیتی 9000 و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است.

بر اساس شایعات متعددی که در چند مدت اخیر در اینترنت منتشر شده، کمپانی وان پلاس قرار است گوشی OnePlus Nord 3 را به‌زودی در بازارهای هند و اروپا عرضه کند.

اخبار گویای این است که وان پلاس نورد ۳ در حقیقت نسخه‌ای بروز و دستکاری‌شده از وان پلاس ایس ۲ وی خواهد بود که چندی قبل در چین رونمایی شد.

به‌تازگی گزارشی جدید از سوی وبسایت آلمانی Winfuture.de منتشر شد که مشخصات کلی و تصاویر این گوشی را پیش از رونمایی نهایی آن افشا می‌کند.

در ادامه با هم به بررسی مشخصات این میانرده قدرتمند وان پلاس خواهیم پرداخت.

طراحی گوشی وان پلاس نورد ۳ و رندرهای رسمی آن

بر اساس اطلاعات لو رفته از گوشی OnePlus Nord 3، در این گوشی شاهد استفاده از صفحه نمایش‌هایی با حفره دایره‌ای در قسمت بالا خواهیم بود.

علاوه بر این، در قسمت بالا، فلاش ال ای دی دوگانه این دستگاه به همراه سه دوربین آن درون حلقه‌هایی دایره‌ای قرار گرفته‌اند.

همچنین در قسمت بالای این گوشی شاهد حضور میکروفون، فرستنده مادون قرمز و یک اسپیکر خواهیم بود؛ در حالی که قسمت پایین پذیرای درگاه سیم کارت، یک میکروفون دیگر، اسپیکر و پورت USB-C خواهد بود.

علاوه بر این، کلیدهای کنترل صدا در قسمت چپ دستگاه قرار دارند؛ در حالی که کلید Power و اسلایدر معروف قطع صدا در قسمت راست واقع شده‌اند.

مشخصات فنی گوشی OnePlus Nord 3

دوربین سلفی گوشی وان پلاس نورد ۳ رزولوشنی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت و ماژول سه‌گانه پشت نیز متشکل از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر نوری، یک حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی دیگر خواهد بود.

بیشتر بخوانید  افزایش نگرانی‌ها از توسعه هوش مصنوعی / بسیاری نگران از دست رفتن شغل خود هستند

این در حالی است که OnePlus Ace 2V به یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز بود و سایر دوربین‌های آن با Nord 3 مشترک بودند.

این گوشی میانرده همچنین از یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی امولد بهره خواهد برد. این نمایش رزولوشن فول اچ دی پلاس داشته و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را ارائه خواهد کرد.

بعلاوه، تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ و حداکثر ۱۶ گیگ رم نیز در این گوشی به کار گرفته خواهند شد؛ در حالی که حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت بوده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. شارژ این باتری با توان ۸۰ وات انجام خواهد شد.

وان پلاس همچنین در این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره خواهد برد.

قیمت دقیق وان پلاس نورد ۳ در بازار اروپا مشخص نیست. با این وجود می‌توان انتظار داشت که شاهد عرضه آن در دو نسخه مختلف، یکی با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و دیگری با ۱۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی، باشیم.

همچنین همان‌طور که در تصاویر پیداست، این گوشی در دو رنگ سبز و مشکی روانه بازار خواهد شد.

منبع: گجت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *