معرفی مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو M3 به مهر موکول شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

احتمالا مک‌بوک‌های جدید اپل در ماه اکتبر سال جاری (مهرماه) رونمایی خواهند شد.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در گزارش جدید خود می‌گوید احتمالاً شاهد رونمایی مک‌بوک‌های جدید اپل در رویداد ماه سپتامبر (‌شهریورماه) اپل نخواهیم بود و ظاهراً معرفی این دستگاه‌ها به ماه اکتبر (مهرماه) موکول می‌شود.

با شروع فصل تابستان معمولاً خبرهای غیررسمی بسیاری از سوی منابع آگاه در مورد دستگاه‌های جدید اپل منتشر می‌شود. با شروع ماه سپتامبر (شهریورماه) تعداد این خبرها بیشتر می‌شود. امسال نیز خبرهای مختلفی در مورد تصمیم اپل برای رونمایی از آیفون‌ها و مک‌بوک‌های جدید به اشتراک گذاشته شده است.

اپل ظاهراً روی رویداد ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) و معرفی نسل جدید آیفون متمرکز شده است. بااین‌وجود، به‌نظر می‌رسد مک‌بوک‌های جدید این شرکت در ماه اکتبر (‌اواسط مهرماه) از راه برسند.

اپل ظاهراً قصد دارد مک‌بوک‌های جدید را مهرماه رونمایی کند

خبرنگار بلومبرگ در خبرنامه روز یکشنبه به این نکته اشاره کرده است که برخی دستگاه‌هایی که کاربران انتظار دارند در رویداد شهریورماه از آن‌ها رونمایی شود، در رویداد ماه اکتبر (مهرماه) از راه می‌رسند.

وی همچنین در گزارش خود می‌گوید که ساختار رویداد شهریورماه اپل شباهت زیادی به رویداد رونمایی آیفون ۱۴ دارد و این شرکت ظاهراً قصد دارد ابتدا ویدیویی از پیش ضبط‌شده در مورد موبایل جدید خود به نمایش بگذارد. در ادامه انتظار می‌رود خبری از معرفی مک‌بوک‌های جدید نباشد و رویداد معرفی آن‌ها به حدود یک ماه بعد و رویداد دیگری موکول می‌شود.

هنوز اطلاعاتی در مورد رویداد رونمایی احتمالی سیستم‌های مک اپل منتشر نشده است. حتی مشخص نیست که آیا واقعاً کاربران باید منتظر چنین رویدادی باشند یا خیر. این احتمال هم وجود دارد که اپل برای معرفی مک‌بوک‌های جدید خود رویدادی برگزار نکند. اپل چنین رویکردی را در مورد معرفی مک‌بوک پرو M2 و مدل‌های مک مینی M2 نیز در پیش گرفته بود و برای معرفی آن‌ها رویداد رسمی برگزار نکرد. حالا باید دید این شرکت در مورد دستگاه‌های مک جدید چه تصمیمی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید  تیک تاک در ایالت مونتانای آمریکا ممنوع می‌شود

اپل به سنت دیرین خود و طی ده سال گذشته، رویدادهایی را در ماه اکتبر (مهرماه) در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۸، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ برگزار کرده، اما در برخی از سال‌ها نیز رویدادی در ماه اکتبر نداشته است. باید دید این شرکت برای سال جاری میلادی چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *