اعلام شرایط فروش جدید لاماری ایما + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شرایط فروش جدید لاماری ایما، شاسی بلند Lamari Eama شرکت آرین پارس موتور برای تیرماه اعلام شد.

آن دسته از متقاضیان پاییز ۱۴۰۲ خودرو لاماری ایما که در سامانه یکپارچه فرایند ثبت نام را انجام دادند و برای آنها نیز پیامک تکمیل وجه ارسال شده است، از امروز شنبه تا چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ می‌توانند به نمایندگی‌های آرین پارس موتور مراجعه کرده و فرایند تکمیل وجه را انجام دهند.

شرایط فروش جدید لاماری ایما – تیر ۱۴۰۲

در این طرح شرکت آرین پارس موتور قصد دارد شاسی بلند لاماری ایما را با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان به مشتریان عرضه کند. این خودرو با موعد تحویل ۹۰ روز کاری در پاییز ۱۴۰۲ به دست مشتریان می‌رسد و جریمه دیرکرد آن نیز ۳۶ درصد سالانه اعلام شده است.

گفتنی است لاماری ایما به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه از نوع تر نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. این خودرو ۱۵۵۰ کیلوگرمی ظرف مدت ۹.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

از امکانات این خودرو می‌توان به اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین، فرمان کمکی برقی، جلوآمپر دیجیتال و یکپارچه با مالتی‌مدیا، دسته دنده الکتریکی، کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، دوربین و سنسور پارک عقب، دوربین ثبت وقایع، صندلی برقی راننده ۶ حالته، تریم داخلی چرم مصنوعی، سقف پانوراما و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  خودروهای جدید جیلی در راه ایران + تصاویر

منبع: گجت‌نیوز

3 پاسخ

  1. فقط بدرد ثروتمند میخوره و هیچ خدمات فنی برای سه سال دیگه نداره. یک سرطان برای خریدار دوم و هدر رفت سرمایه ملی

  2. الان ١/٧٥٠بيرون منت ميكشن خريدار نيست!طرح يكپارچه هم كه همه دارن انصراف ميدن… چندوقت ديگه دم قسط هم ميدن با قيمت هاي بسيار پايين تر!يعني مجبورن!با ورود دست دوم ها كه ديگه قيمت ها مياد خيلي پايين تر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *