انتشار اولین تصاویر چانگان CS35 پلاس از سوی سایپا + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

گروه خودروسازی سایپا سرانجام تصاویر و مشخصات رسمی شاسی بلند وارداتی چانگان CS35 پلاس را منتشر کرد.

سایپا در حال حاضر واردات دو تیپ از این خودرو را در دستور کار خود قرار داده که فرایند فروش آنها نیز آغاز شده و قرار است طی ماه‌های آینده به دست مشتریان برسد. سایپا برای در تیپ ۲ قیمت ۱ میلیارد و ۱۱۴ میلیون تومان و برای تیپ ۳ آن نیز قیمت ۱ میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان را در نظر گرفت.

مشخصات و تصاویر چانگان CS35 پلاس

هر دو تیپ چانگان CS35 پلاس از یک موتور 1392 سی‌سی T-GDI بهره می‌برند که این موتور می‌تواند قدرتی برابر با 155 اسب بخار و گشتاور 255 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته W-DCT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

این خودرو دارای ۴۳۳۰ میلی‌متر طول، ۱۸۲۵ میلی‌متر عرض، ۱۶۶۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۶۰۰ میلی‌متر فاصله محوری است. هر دو تیپ این شاسی بلند چینی از لحاظ فنی در یک سطح قرار دارند و تفاوت این دو تیپ به میزان امکانات رفاهی و ایمنی آنها مربوط می‌شود.

طبق کاتالوگی که سایپا منتشر کرده، تیپ ۲ این خودرو از سقف پانورامیک، دوربین جانبی زیر آینه شاگرد، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کیسه هواهای جانبی و پرده‌ای بی‌بهره مانده ، اما تیپ ۳ به این امکانات مجهز شده و پرآپشن‌تر خواهد بود.

هر دو تیپ چانگان CS35 پلاس از امکاناتی چون فرمان کمکی برقی، آنتن کوسه‌ای، باز و بستن آینه‌های جانبی به صورت برقی همراه با گرمکن و چراغ‌های راهنما، سیستم ایموبلایزر، 2 کیسه هوای ایمنی (6 ایربگ در تیپ 3)، کلاستر نیمه دیجیتالی، سیستم نمایش میزان باد تایرها، شیشه‌های دودی عقب بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید  در آستانه عرضه هدست Reality Pro؛ اپل بازار را نجات می‌دهد یا بازار اپل را شکست خواهد داد؟

از سایر امکانات این خودرو می‌توان به سنسور نور، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم کروز کنترل، مولتی مدیا یا مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

منبع: گجت‌نیوز

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *