شناسه اکانت رسمی توییتر به X@ تغییر یافت

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

توییتر پس از تغییر لوگوی خود، شناسه کاربری اکانت رسمی این شبکه اجتماعی را هم به X@ تغییر داد.

توییتر چند روز پیش لوگوی خود را از نماد پرنده به حرف ایکس تغییر داد و در صفحه رسمی‌اش هم از همین نام نمایشی استفاده کرد. اما هندل یا شناسه کاربری این صفحه تازه امروز از Twitter@ به X@ تغییر یافته و هندل Twitter@ نیز غیرفعال شده است. شماری از دیگر صفحات مربوط به این شبکه اجتماعی هم‌اکنون به‌جای توییتر از نام و هندل X استفاده می‌کنند.

به گزارش تک‌کرانچ، هندل X@ تاکنون به شرکت Orange Photography تعلق داشت و تا چند روز پیش گفته شده بود که توییتر تماسی با آن‌ها برقرار نکرده است. ولی این هدل امروز به x12345678998765@ تغییر پیدا کرده. درحال‌حاضر مشخص نیست که این شرکت هندل X را به توییتر فروخته است یا نه.

برخی از دیگر اکانت‌های توییتر هم هندل خود را تغییر دادند

توییتر همچنین هندل‌هایی نظیر TwitterSupport ،Twitter Dev و TwitterAPI را داشت که حالا به Support ،Xdevelopers و API تبدیل شده‌اند. در عکس پروفایل همه آن‌ها هم می‌توانیم لوگوی ایکس جدید این شرکت را ببینیم. با این همه، هندل اکانت‌های منطقه‌ای مثل توییتر ژاپن یا هند هنوز به X تبدیل نشده‌اند. سرویس اشتراکی توییتر بلو هم حالا با هندل XBlue@ فعالیت می‌کند؛ اما در صفحه About وب‌سایت این شرکت همچنان از نام توییتر بلو استفاده شده است.

درمجموع باید گفت که تغییر برند توییتر به ایکس چندان ایده‌آل و تمیز نبوده است و هنوز در گوشه و کنار این پلتفرم می‌توان نام قبلی این شرکت را مشاهده کرد.

توییتر ساعاتی پیش لوگوی X را هم اندکی تغییر داد و از خطوط برجسته‌تر در آن استفاده کرد. اما ایلان ماسک خیلی سریع اعلام کرد که این تغییر را لغو می‌کند، چون لوگوی قبلی را بیشتر دوست داشته است. بااین‌حال، او وعده داد که تغییرات تدریجی در طول زمان رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید  استفاده از ChatGPT در محیط شرکت‌ها ممنوع می‌شود!

رویترز پیش‌تر در گزارشی گفته بود که شرکت‌های زیادی نشان تجاری X را ثبت کرده‌اند و توییتر به‌احتمال‌زیاد با مشکلات حقوقی مواجه خواهد شد. از طرف دیگر، تحلیلگران به بلومبرگ اعلام کرده‌اند که این تغییر برند میلیاردها دلار به توییتر زیان وارد می‌کند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *