پروژه جدید متاورس شیبا اینو رونمایی شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

آخرین پروژه متاورس شیبا اینو با عنوان Rocket Pond رونمایی شد.

شیبا اینو، آخرین پروژه متاورس خود را تحت عنوان Rocket Pond. معرفی کرد. تریلر این پروژه جدید، صحنه ‌ای از یک تحول را نشان می ‌دهد که از یک منظره متروک و پسا آخرالزمانی به فضای سبز و پر جنب و جوشی تغییر می‌کند. این تحول سینمایی به طرز ماهرانه‌ ای جاه ‌طلبی پشت پروژه متاورس شیبا اینو را نشان می دهد. صحنه ای که از فضایی بی‌ ثمر و کم استفاده به یک جامعه پر رونق و پر جنب و جوش تبدیل می شود.

این سرمایه‌ گذاری مسیر جدیدی برای این میم کوین محبوب است و نوید یک محیط فراگیر متاورس شیب را می ‌دهد. در این محیط کاربران می‌ توانند به کاوش، بازی و حتی کسب درآمد از فعالیت‌های خود بپردازند. این مفهوم امیدوار کننده است، اما باید دید که جامعه شیبا اینو و به طور کلی علاقه مندان به Metaverse چقدر از آن استقبال خواهند کرد.

چشم‌انداز راکت پوند کاربران متاورس شیبا اینو را به چه دعوت می‌کند؟

به نقل از یوتودی، در چشم‌انداز دیجیتالی جدید Rocket Pond، کاربران دعوت می‌شوند تا وارد بقایای یک منطقه فضایی متروکه شوند. سپس در آب‌ های سریع کایاک سواری کنند، در نوار دریاچه استراحت کنند و دهانه ‌ای مرموز و پر از مه را کشف کنند.

این تلاش سوی شیبا اینو برای تقویت تعامل و الهام بخشیدن به خلاقیت در جامعه صورت گرفت. اما موفقیت آن به پذیرش کاربر و مشارکت مداوم بستگی دارد.

برای تقویت تجربه Rocket Pond، این میم کوین همچنین یک ابزار توسعه به نام Game Builder راه اندازی کرده است. این ابزار فرصتی را برای کاربران فراهم می کند تا تجربه های گیم پلی سفارشی را با مدل های سه بعدی و موتور فیزیک ایجاد کنند. Game Builder همچنین بستری را برای صاحبان زمین فراهم می کند تا به طور بالقوه از دارایی های خود درآمد زایی کنند. این یک مفهوم جذاب است، اگرچه عملی بودن و ماندگاری آن به پذیرش بیشتر جامعه وابسته است.

بیشتر بخوانید  شرکت خودروسازی نیسان به متاورس می‌پیوندد

علاوه بر این، طبق اخبار شیب اولین حضورش در Ryoshi Plaza در آینده را اعلام کرد. این یک فضای مجازی است که قرار است به عنوان بخش مرکزی متاورس شیبا اینو آن خدمات انجام دهد. این مفهوم نوید ادغام تأثیرات تاریخی و مدرن را می دهد.

مانند هر سرمایه‌گذاری جدید، مسیر موفقیت به عوامل متعددی بستگی دارد. تنها زمان نشان می ‌دهد که این برنامه‌ های بلندپروازانه تا چه حد محقق می‌شوند.

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *