پیکاپ کینگ لینگ تاگا به بازار می‌آید

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شرکت پادرا دیزل با انتشار اطلاعیه‌ای از دریافت پلاک ملی اولین خودرو پیکاپ تاگا خبر داد.

قیمت این خودرو نیز در بازار بین ۲ میلیارد و ۴۰۰ تا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده که البته توسط نمایندگی‌ها عرضه می‌شود.

مشخصات پیکاپ کینگ لینگ تاگا

کینگ لینگ تاگا اچ با دو موتور بنزینی و دیزلی روانه بازار ایران خواهد شد که موتور بنزینی از نوع 1.8 لیتری T-GDI بوده که می‌تواند قدرتی برابر با 227 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه در سری نخست توسط گیربکس 6 سرعته دستی و در سری‌های بعدی توسط گیربکس 8 اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

از امکانات این خودرو می‌توان به سنسورهای هشدار دهنده میزان فشار بار تایرها، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، قابلیت تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها، سنسورهای نور و باران، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، تریم چرمی صندلی‌ها، سیستم کروز کنترل، موس پد، مولتی‌مدیا و مانیتور لمسی، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، تهویه مطبوع اتوماتیک همراه با نمایشگر، کلاستر دیجیتالی، تنظیم برقی صندلی راننده همراه با تنظیم گودی کمر، دوربین ۳۶۰ درجه، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن و چراغ‌های راهنما، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، رادار هشدار خروج از خط اشاره کرد.

منبع: گجت‌نیوز

بیشتر بخوانید  گوشی پرفروشی که آیفون را پشت سر گذاشت! + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *