تمرکز شیائومی بر ساخت رقیب ChatGPT و Bard

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

دستیار صوتی XiaoAI در به روزرسانی جدید خود به قابلیت‌های هوشمندانه‌تری مجهز خواهد شد.

«لی جون»، مدیرعامل شیائومی، می‌گوید این شرکت روی توسعه و به‌روزرسانی هوش مصنوعی مولد برای دستیار صوتی XiaoAI شیائومی کار می‌‌کند. با این به‌روزرسانی باید دید آیا این دستیار هوشمند می‌تواند به رقیبی برای هوش مصنوعی ChatGPT و Bard تبدیل شود یا خیر.

درحال‌حاضر دستیار هوشمند شیائومی به سؤالات کاربران پاسخ می‌دهد و کاربران می‌توانند با XiaoAI مشابه با هوش مصنوعی ChatGPT و Bard چت کنند. اکنون با آنچه مدیرعامل این شرکت وعده داده است، انتظار می‌رود دستیار صوتی XiaoAI هوشمندتر شود و بتواند قابلیت‌های هوشمندانه‌تری از خود نشان دهد.

دستیار صوتی XiaoAI شیائومی با به‌روزرسانی جدید هوشمندتر می‌شود

شیائومی در رویدادی از گوشی تاشوی میکس فولد ۳ رونمایی کرد که باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو با فرمت بازشو افقی است. در این بین یکی دیگر از موضوعاتی که در رویداد مطرح شد، دستیار صوتی XiaoAI بود که ظاهراً قرار است با به‌روزرسانی‌های جدید عرضه شود. باید دید با این به‌روزرسانی‌ها، دستیار صوتی این شرکت می‌‌تواند با سایر فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی معمول به رقابت بپردازد یا خیر.

دستیار هوش مصنوعی XiaoAI جدید ظاهراً می‌تواند به جمع‌بندی و ترجمه در زمان واقعی کمک کند. برای محصولات شیائومی، این دستیار هوشمند می‌تواند به کمک کاربران بیاید و قابلیت‌های مفیدی را ارائه دهد.

گفتنی است شیائومی مدل زبان هوش مصنوعی را در گوشی‌های مختلفی بررسی می‌کند تا بتواند بهترین امکانات را در اختیار کاربران قرار دهد. نسخه جدید XiaoAI ابتدا در گوشی‌های هوشمند میکس فولد ۳، شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۲، ردمی K60 و ردمی K50 بررسی می‌شود. اسپیکرهای شیائومی Sound نیز در دور اول بررسی‌ها شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید  مدیرعامل OpenAI دورکاری را یکی از بدترین اشتباهات صنعت فناوری خواند

باید دید درنهایت شیائومی می‌خواهد چه امکاناتی را مبتنی بر هوش مصنوعی در اختیار کاربران خود قرار دهد و آیا این شرکت موفق می‌شود به دستاوردهای خوبی در این زمینه دست پیدا کند تا در میدان رقابت از سایر رقبا جا نماند یا خیر.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *