حمایت کاربران از تغییر نام و لوگوی توییتر

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

نتایج یک نظرسنجی آنلاین حکایت از نظر مثبت بسیاری از کاربران توییتر نسبت به تغییر لوگوی این شبکه اجتماعی دارد.

ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.

به گزارش اینسایدر، CivicScience یک نظرسنجی آنلاین جدید انجام داد و در آن نظر بیش از 5000 نفر درباره تغییر نام و لوگوی توییتر به X سؤال شد که بیش از 1000 نفر پاسخ‌دهندگان کاربران این شبکه اجتماعی بوده‌اند. این نظرسنجی نشان می‌دهد افرادی که از توییتر استفاده نمی‌کنند، ری‌برندینگ آن را دوست نداشته‌اند و درعوض نظر کسانی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، مثبت بوده است.

نظر کاربران توییتر نسبت به X

تقریباً یک‌سوم افرادی که به این نظرسنجی پاسخ داده‌اند، نسبت به تغییر توییتر واکنش منفی داشته‌اند. در مقابل، 14 درصد اعلام کرده‌اند که نسبت به آن حس خوبی دارند.

بااین‌حال، اگر فقط به کاربران فعلی توییتر که طی شش ماه گذشته فعال بوده‌اند، بپردازیم، نتایج کاملاً متفاوت هستند. نظر 36 درصد کاربران روزانه توییتر نسبت به این تغییر مثبت بوده است، درحالی‌که 27 درصد احساس منفی داشتند. همچنین 43 درصد از کاربرانی که به‌صورت هفته‌ای فعالیت دارند، به این تغییر نظر مثبت داشته‌اند و نظر 27 درصد این افراد منفی بوده است.

علاوه‌براین، تقریباً 60 درصد کاربرانی که از Threads، رقیب تازه راه‌اندازی‌شده توییتر استفاده می‌کنند یا آن را امتحان کرده‌اند، علاقه زیادی به استفاده از X دارند. از سویی دیگر، نظرسنجی نشان می‌دهد که پلتفرم X و ویژگی‌های جدیدی مانند خدمات بانکی که به‌همراه دارد، برای کاربران چندان امیدوارکننده نیستند؛ زیرا 40 درصد از کاربران روزانه و 51 درصد از کاربران هفتگی تو‌ییتر اعلام کرده‌اند که علاقه‌ای به استفاده از X با ویژگی‌های جدید آن ندارند.

بیشتر بخوانید  محدودیت تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال در روز برای کاربران عادی توییتر

البته باید به این موضوع اشاره کرد که دامنه این نظرسنجی از جهاتی بسیار محدود بوده است. به عنوان مثال، به‌طور متوسط روزانه 250 میلیون کاربر از توییتر استفاده می‌کنند و این نظرسنجی فقط براساس پاسخ چند هزار نفر شکل گرفته است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *