عرضه بینگ‌چت مایکروسافت برای مرورگرهای شخص ثالث موبایل و دسکتاپ

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

طبق اعلام مایکروسافت به‌زودی چت‌بات هوش مصنوعی بینگ برای مرورگرهایی مثل کروم و سافاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت چند هفته پیش تأیید کرد که درحال آزمایش بینگ چت در مرورگرهای شخص ثالث ازجمله کروم و سافاری است. این شرکت حالا امروز علناً اعلام کرده که چت‌بات هوش مصنوعی آن‌ها به‌زودی برای مرورگرهای شخص ثالث در دسکتاپ و موبایل در دسترس قرار می‌گیرد.

در خبر جدید مایکروسافت آمده است که بینگ چت علاوه بر مرورگر موبایل اج و اپ مستقل اندروید و iOS، از طریق مرورگرهای شخص ثالث نظیر سافاری و کروم برای دسکتاپ و موبایل عرضه می‌شود. این اتفاق در شرایطی می‌افتد که بینگ چت در ماه‌های اخیر عرضه‌ای محدود به مرورگر اج داشت. البته بینگ در همین بازه زمانی در بیش از یک میلیارد مکالمه حاضر شده و حدود 750 میلیون تصویر تولید کرده است.

مایکروسافت می‌گوید: «این گام جدید در مسیر این سفر به بینگ اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های ارزشمند، قابلیت تولید تصویر و غیره را در اختیار گستره وسیع‌تری از افراد قرار دهد. به‌زودی به اکثر قابلیت‌های جذاب بینگ دسترسی پیدا می‌کنید و ما به بهینه‌سازی این ابزار ادامه می‌دهیم تا نیازهای شما را در مرورگرهای مختلف برطرف کنیم.»

بینگ چت در سایر مرورگرها محدودیت‌هایی خواهد داشت

البته مایکروسافت همچنان تأکید می‌کند که اگرچه بینگ چت قرار است در همه مرورگرها در دسترس قرار بگیرد، ولی بهترین تجربه کاربری آن در مرورگر اج خود این شرکت وجود خواهد داشت. برای مثال، کاربران متوجه شده‌اند که این چت‌بات در کروم در هر گفت‌وگو فقط اجازه ارسال پنج پیام را می‌دهد. تعداد نویسه‌های هر پیام هم از 3 هزار به 2 هزار کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید  ترفندهای تشخیص تصاویر ساخته شده با هوش مصنوعی از تصاویر واقعی

مایکروسافت در یادداشت جدید خود به این محدودیت‌ها اشاره‌ای داشته و از کاربران دعوت کرده است تا برای دسترسی به گفت‌وگوهای بلندتر، تاریخچه چت‌ها و دیگر ویژگی‌های یکپارچه در مرورگر از اج استفاده کنند.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که بینگ چت از چه تاریخی در دسترس کاربران دیگر مرورگرها قرار خواهد گرفت.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *