فرصت های شغلی جدید در متاورس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
فناوری متاورس یکی از جدید ترین نوآوری های صنعت غیر متمرکز بلاک چین است که روز به روز از محبوبیت بیشتری برخوردار می شود. اما فرصت های شغلی متاورس تا چه میزان می تواند برای عموم مردم جامعه کاربردی واقع شود؟ پیش از هر چیزی باید بگوییم فرصت های شغلی جذابی که دنیای متاورس به مردم ارائه می دهد، بیش از حد انتظارات ما محسوب می شود. متاورس یک دنیای رنگارنگ است که فعالیت های واقعیت مجازی را ارائه می دهد، و از آن جایی که مردم به دنبال راهی برای دوری از دردسر های واقعیت هستند، متاورس می تواند یک گزینه عالی به شمار برود. جهان های مجازی در حال ساخت، دوری از روش های معمول برای درآمدزایی را ارائه می دهند. به همین دلیل فرصت های شغلی متاورس نسبت به تجارت های معمولی، بیشتر از حد انتظار مورد استقبال قرار گرفته است.

آیا کسب درآمد در متاورس بهتر از سیستم های سنتی است؟

با توجه به قیمت قطعات زمین در دیسنترالند، و شخصیت هایی مانند اسنوپ داگ که در دنیای مجازی Sandbox سرمایه گذاری می کنند، به نظر می رسد که چشم انداز جایگزین تجارت های آینده متاورس باشد. طبق تحقیقات به دست آمده جدید، روش های کسب درآمد در متاورس، می تواند بسیار خلاقانه تر و جذاب تر از تجارت های سنتی باشد. این دقیقا همان جایی است که متاورس می ‌تواند نقشی حیاتی در ارائه تجارت جهانی ایفا کند که در آن بهره‌ وری تنها با کار و دستمزد ساعتی مرتبط نیست. کسب درآمد در متاورس، از همیشه متفاوت تر است. در این دنیای مجازی جدید، شهر ها و صحنه ها را می توان حول محور احساسات ساخت. آواتارهایی که این فضا ها را اشغال می کنند، اولین کسانی خواهند بود که از نیروی کار مجازی رو به رشد مورد نیاز برای کار، حفظ و پیشبرد این فناوری نوآورانه جدید استفاده می کنند.

چه فرصت هایی برای کسب درآمد در متاورس وجود دارد؟

این دنیای مجازی جذاب علاوه بر نیاز آشکار برای توسعه دهندگان نرم افزار، املاک و مستغلات که در متاورس جمع آوری می شوند، فرصت های بیشمار دیگری را نیز برای مشاغلی فراهم می کند که به مالکان زمین کمک می کند تا از فضا های مجازی جدید خود استفاده کنند. انواع طراحان، از مدل سازی سه بعدی گرفته تا گرافیک و طراحی داخلی، در دنیای مجازی متاورس جایگاه ویژه و مخصوص به خود را دارند.
 در واقع بدون طراحان، دنیای پر رنگ و خارق العاده متاورس نیز وجود نداشت. شما در متاورس می توانید یک طراح گرافیک ماهر، معمار یا حتی یک ریاضیدان باشید. معماری در متاورس مانند روش های سنتی، نیاز به استفاده از امکانات محکم و یا استراتژی های جلوگیری از تخریب ندارد. در عوض فرصت‌ ها با مقیاس بالا و خلاقیت، خود را نشان می دهند و راه را برای آزادی‌ های جدیدی در طراحی باز می کنند که قبلا هرگز وجود نداشته است. همچنین برای ریاضیدانان نو پا، قدم گذاشتن در خارج از بخش آموزش سنتی، به عاشقان اعداد جان تازه ای می بخشد. از ساختن صحنه‌ ها گرفته تا جاده ‌ها و تخصیص فضا برای دارایی ‌های لوکس NFT مانند قایق‌ های تفریحی در بندر، مشاغل متافورس برای دوستداران اعداد خلاق آماده هستند. علاوه بر این ها، معاملات، خرید و فروش زمین ها و توکن های غیر قابل تعویض NFT از دیگر تجارت های پرطرفدار متاورس محسوب می شود که روش نوینی از درآمدزایی به شمار می رود.
بیشتر بخوانید  تاثیر اقتصادی متاورس در هند تا سال 2035 به بیش از 100 میلیارد دلار خواهد رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *