قابلیت خرید رمزارز با ارزهای فیات به کیف پول متامسک اضافه می‌شود

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

کیف پول متامسک که از محبوب‌ترین کیف پول‌های رمز ارزی مبتنی بر شبکه اتریوم است به تازگی اقدام به راه‌اندازی قابلیت جدیدی کرده است.

به گزارش ایرانی متا، فکت کوینز نوشت: بر این اساس کاربران می‌توانند مستقیم از داخل این برنامه غیرمتمرکز با استفاده از ارزهای فیات به خرید ارزهای دیجیتال بپردازند. گفتنی است که هدف از این اقدام ایجاد راه‌های آسان‌تر برای کاربران است تا بتوانند رمز ارز خریداری کنند.

قابلیت جدید متامسک برای خرید ارزهای دیجیتال

به نقل از کوین تلگراف، قابلیت جدید Buy Crypto (خرید رمز ارز) به کاربران متامسک اجازه می‌دهد تا از طریق روش‌های مختلف پرداختی ارزهای دیجیتال متنوع و مدنظر خود را خریداری کنند. از مهم‌ترین این روش‌ها می‌توان به کارت‌های اعتباری، پی پال، انتقالات بانکی و حواله بین بانکی پایا اشاره کرد.

گفتنی است که این سرویس در بیش از 189 کشور در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و با استفاده از آن می‌توان 90 توکن در 8 شبکه مختلف از جمله اتریوم، پالیگان، بی ان بی و … را خریداری کرد.

برای دسترسی به این قابلیت، کاربران متامسک باید کیف پول خود را به برنامه غیرمتمرکز Portfolio این پلتفرم متصل کنند یا در افزونه کیف پول گزینه خرید را بزنند. از آنجا کاربران می‌توانند منطقه، روش پرداخت و توکن موردنظر خود برای خرید را انتخاب کنند.

این ویژگی همچنین فاکتورهای مختلفی مانند موقعیت مکانی کاربر و قوانین محلی را در نظر می‌گیرد تا یک قیمت سفارشی برای هر خرید ارائه کند. هنگامی که کاربر یک مدل پرداخت را انتخاب کرد، برای تکمیل تراکنش به یک وب‌سایت ارائه‌دهنده واسطه هدایت می‌شود. سپس وجوه مستقیماً به کیف پول متامسک کاربر واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید  عبور تعداد کاربران نوبیتکس از مرز ۵میلیون نفر

متامسک در سال‌های اخیر با سازمان‌های زیادی همکاری کرده تا بتواند کاربران بیشتری را به پلتفرم خود جذب کند. این پلتفرم در سال 2022 از همکاری با پی پال خبر داد. به‌واسطه این همکاری، کاربران کیف پول می‌توانند با استفاده از پی پال به خرید و انتقال اتریوم بپردازند.

این پلتفرم در دسامبر سال گذشته اعلام کرد که کاربران می‌توانند از طریق نسخه موبایلی این کیف پول به خرید اتریوم در پی پال بپردازند. برای انجام این کار، نسخه تلفن همراه آن‌ها را به حساب پی پال منتقل می‌کند تا تراکنش خود را تکمیل کنند.

علاوه بر آن، متامسک در ماه مارس از همکاری با مون پی (MoonPay)، شرکت فناوری مالی در حوزه ارزهای دیجیتال خبر داد. این همکاری به کاربران نیجریه‌ای اجازه می‌دهد تا از طریق انتقالات آنی بانکی به خرید ارزهای دیجیتال بپردازند. اکنون قابلیت جدید متامسک و برنامه portfolio راهی ارزان‌تر و ساده‌تر را برای خرید رمز ارزها ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *