افزایش چشمگیر حجم تراکنش‌های بزرگ شیبا اینو

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

توکن شیبا اینو همچنان توجه علاقه مندان و سرمایه گذاران کریپتو را به خود جلب می‌کند.

طبق گزارشات IntoTheBlock حجم تراکنش ‌های بزرگ شیبا اینو به طور چشمگیری افزایش یافت. از اول ژوئن، معاملات شیب شاهد افزایش چشمگیر ۱۰.۷ میلیون دلاری بود که رشد قابل توجه ۳۱۰.۶۹ درصدی را نشان می دهد. این به معنای افزایش ۱.۲۴ تریلیون SHIB است که مجموع آن در ۲۴ ساعت گذشته به ۱.۶۵ تریلیون SHIB رسید. درضمن آنچه روشن است این است که تراکنش ها، تنها در صورتی بزرگ تلقی می شوند که حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار باشند.

طبق اخبار شیبا اینو، افزایش اخیر در معاملات بزرگ شیب، اسرار مربوط به قیمت این توکن را نمایان می کند. معمولا، چنین انفجارهای ناگهانی به دلیل فعالیت های سرمایه گذاران بزرگ در دوره های عدم فعالیت نسبی بازار رخ می دهد. در حال حاضر، قیمت SHIB در یک ماه گذشته در محدوده قیمتی محدود باقی مانده است که مرحله انباشتگی را نشان می دهد. در حالی که ممکن است در نگاه اول بازار بدون بدون رویداد جدیدی به نظر برسد، معیارهای شبکه ای یک فعالیت خرید را نشان می دهد.

با این حال، هنگام تفسیر این معیارها به عنوان شواهد افزایش قیمت شیبا اینو احتیاط کنید. همبستگی بین معیارهای روی شبکه و حرکات قیمت پیچیده است و عوامل مختلفی می‌توانند بر مسیر توکن تأثیر بگذارند. بنابراین، در حالی که افزایش اخیر در معاملات بزرگ ما را از رفتار سرمایه گذار آگاه می کند، بعید است که به عنوان یک شاخص قطعی افزایش قیمت قریب الوقوع عمل کند.

توکن شیبا اینو همچنان توجه علاقه مندان و سرمایه گذاران کریپتو را به خود جلب می کند. با این حال نظارت بر معیارهای شبکه ای و روندهای بازار گسترده تر، درک جامع تری از اقدام بالقوه قیمت آن در روزهای آینده ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  احتمال کاهش قیمت بیت‌کوین در این 4 روز

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *