رقیب سرسخت تیگو 8 پرو به بازار آمد! + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

برند چینی VGV قصد دارد نخستین نماینده خود را وارد بازار ایران کند. با مشخصات و امکانات کراس اوور جدید VGV U75 پلاس آشنا شوید. برند چینی VGV قصد دارد نخستین نماینده خود را وارد بازار ایران کند. با مشخصات و امکانات کراس اوور جدید VGV U75 پلاس آشنا شوید.

بازار خودروی ایران از محصولات چینی اشباع شده و روز به روز شاهد عرضه و رونمایی بیشتر ماشین‌های چینی توسط مونتاژکاران داخلی هستیم. به تازگی یکی از کراس اوورهای عریض و طویل چینی با نام VGV U75 پلاس در برخی از خیابان‌های تهران دیده شده و گمانه زنی‌های بسیاری بر سر ورود این خودرو به بازار به وجود آورده است.

شرکت خودروسازی VGV از زیرمجموعه‌های بزرگ دو غول تولیدی قطعات خودرو و پیشرانه‌های دیزلی به نام‌های CNHTC و WeiChai است و در سبد محصولات خود سه خودروی جذاب به نام‌های U75 پلاس، U70 و VX7 دارد که نمونه آخری پیکاپی قدرتمند و جذاب است.

کراس اوور یو 75 پلاس با 4.8 متر عرضی که دارد در دو تیپ لاکچری و پریمیوم روانه بازار شده و قرار است با فول آپشن ترین نسخه موجود خود به بازار ایران بیاید. همچون خودروی فیدلیتی بهمن موتور، کراس اوور VGV در دو نسخه 5 یا 7 نفره به جاده‌های کشور قدم خواهد گذاشت و مجهز به پیشرانه‌ای 2 لیتری خواهد شد. پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ U75 پلاس می‌تواند 221 اسب بخار قدرت و 385 نیوتن متر گشتاور تولید کند و نیروی پیشرانه را از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال دهد.

با ورود به کابین این خودروی لوکس، صفحه نمایشی 10.1 اینچی دیده می‌شود که پشت فرمان تعبیه شده و همچنین یک نمایشگر عمودی 10.25 اینچی دیگر نیز در مرکز کنسول قرار گرفته است. از جمله امکانات رفاهی VGV U75 Plus می‌توان به دوربین 360 درجه، ورود و استارت بدون کلید، درب برقی عقب، 6 بلندگو و تنظیم برقی صندلی‌های جلو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  احتمال مجهز شدن آیفون ۱۵ به باتری حجیم‌تری نسبت به سری 14

از نظر تجهیزات ایمنی باید گفت که مجهز به حالات رانندگی اقتصادی، برف، نرمال و اسپرت است و امکاناتی نظیر سیستم کنترل کشش، کنترل الکترونیکی پایداری، کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و اتوهلد دارد. همان‌طور که ملاحظه کردید تاکنون با برند VGV آشنا نبوده‌ایم و به احتمال زیاد این کراس اوور اولین نماینده این شرکت چینی خواهد بود. U75 پلاس رقیب سرسختی برای تیگو 8 پرو و دیگنیتی پرستیژ به شمار خواهد رفت.

منبع: گجت‌نیوز

2 پاسخ

  1. انشالله باقیمت مناسب عرضه شود نه همانند تیگو ۸ چنانچه بازار اگر دربش به روی واردات گشوده شود بنظر نمیرسد تیگو ۸ مورد استقبال مردم قرار گیرد انشالله وارد کننده این خودرو قیمت اقتصادی و مناسب تعیین ووارد بازار کند

  2. برای ما قشر متوسط جامعه چه فایده ای دارد هر خودرویی میخوان تولید کنن هرچه هم تعداد و تنوع خودرو را زیاد کنن قیمت ها پایین نمیاد هر وقت بازار خودرو رقابتی شد آنوقت کاهش قیمت بوجود میآید وباعث متعادل شدن بازار خودرو میگردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *