5 ابزار هوش مصنوعی برای کارمندان

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

رونق هوش مصنوعی مولد (AI) ممکن است با راه‌اندازی ChatGPT آغاز شده باشد، اما این فناوری اکنون در انواع پلتفرم‌های بهره‌وری که هدفشان آسان‌تر کردن زندگی شماست، ادغام شده است.

ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به شما کمک کنند تا کارهای کوچک را راحت‌تر و سریع‌تر انجام دهید که باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. نتیجه این کار آن است که می‌توانید زمان کمتری را برای مدیریت کارهای تکراری مصرف کنید و زمان بیشتری را برای انجام کارهایی که از آن لذت می‌برید اختصاص دهید.

در اینجا ابزارهای هوش مصنوعی مورد علاقه خودم که در جریان کار روزمره از آنها استفاده می‌کنم را به شما معرفی می‌کنم. جالب است بدانید که تنها یکی از این ابزار یک چت‌بات هوش مصنوعی است.

بینگ چت Bing chat

بیایید با پرطرفدارترین ابزار هوش مصنوعی – یک چت‌بات شروع کنیم. من اکثر چت‌بات‌های هوش مصنوعی موجود در بازار را آزمایش کرده‌ام و بینگ گزینه مورد علاقه من است.

بینگ چت به شما این امکان را می‌دهد که از بسیاری از قابلیت‌های مختلف در یک جا استفاده کنید، از جمله تولید تصویر با هوش مصنوعی و پاسخ‌های مبتنی بر وب.

من از چت‌بات برای زمانی استفاده می‌کنم که درگیر ایده‌هایی مانند دستورالعمل‌های شام تازه یا فعالیت‌های مرسوم زندگی هستم.

کاربردهای دیگر این چت‌بات عبارت‌اند از تصحیح سریع دستور زبان قبل از ارسال پیام یا بازنویسی متن‌ها، آن هم در زمانی که نمی‌توانم کلمات دقیق را انتخاب کنم.

در نهایت، اگر در مورد چیزی سؤالی داشته باشم، معمولاً دیگر از گوگل استفاده نمی‌کنم، زیرا باید صدها نتیجه را فیلتر کنم. در عوض من از بینگ چت استفاده می‌کنم که پاسخی محاوره‌ای به سؤالی که می‌پرسم ارائه می‌کنم و اگر اطلاعات بیشتری در مورد موضوع بخواهم، می‌توانم روی لینک‌های منبع کلیک کنم.

بیشتر بخوانید  اشتباهاتی که شارژ گوشی شما را خالی و باتری را نابود می‌کند!

کانوا پرو Canva Pro

کانوا دارای برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی باورنکردنی برای طراحی گرافیکی است، از جمله یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی.

به نظر من، اگر نیاز به تولید محتوای بصری دارید، Canva Pro گزینه بهتری نسبت به تولید کننده تصویر سنتی هوش مصنوعی مانند DALL-E 2 یا Midjourney است.

اگر نیاز به ایجاد محتوای بصری هر روزه دارید، لزوماً به نوع خروجی سبکی که از یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی بیرون می‌آید نیاز نخواهید داشت. در عوض، به ابزارهایی نیاز دارید که ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی، دعوت‌نامه‌ها، آگهی‌ها یا ارائه‌ها را آسان‌تر می‌کنند – و Canva Pro اینجاست که می‌درخشد.

برخی از ویژگی‌های کلیدی Canva Pro عبارت‌اند از: تبدیل متن به تصویر، ویرایش جادویی، طراحی جادویی، پاک کن جادویی و همگام سازی.

ابزار مورد علاقه شخصی من پاک کننده پس زمینه هوش مصنوعی آن است. تنها چیزی که لازم است لمس یک دکمه برای جداسازی یک تصویر است – و هر بار نتایج دقیقی ایجاد می‌کند. من اغلب از این ویژگی برای ایجاد تصاویر اصلی مقالاتم استفاده می‌کنم.

حق عضویت برای یک حساب شخصی 120 دلار در سال است. با این حال، من فکر می‌کنم این یک ابزار مهم و تغییر ساز است که شامل بسیاری از ابزارهای ویرایش عالی برای عکس‌ها، گرافیک‌ها و تصاویر است، پس آن را امتحان کنید.

اُتر Otter.ai

اگر تابه‌حال یک مکالمه را به صورت دستی پیاده کرده باشید، می‌دانید که این یک کار وقت‌گیر و خسته کننده است. خبر خوب این است که هوش مصنوعی اینجاست تا به شما کمک کند. چه دانشجویی باشید که سخنرانی‌های خود را ضبط می‌کند یا فردی که مصاحبه‌ها را به صورت روزانه ضبط می‌کند، Otter.ai یک ابزار عالی برای صرفه‌جویی در زمان است.

بیشتر بخوانید  سامسونگ با گوگل ماند؛ بینگ باید منتظر بماند

با Otter.ai، می‌توانید صدای ضبط شده را وارد کنید و در عرض چند دقیقه مکالمه را به طور کامل رونویسی کنید. این دستیار شامل نام‌گذاری گوینده، زمان گذاری و رونویسی بسیار دقیق است. من به عنوان خبرنگار در گذشته از خدمات رونویسی دیگری استفاده کرده ام اما Otter.ai از نظر دقت کم‌نظیر است.

این ابزار دارای هزینه اشتراک 8.33 دلار در ماه برای ویژگی‌هایی مانند ورودی نامحدود و جستجوی پیشرفته است. از آنجایی که زمان طلا است — و با در نظر گرفتن تمام زمانی که می‌توانید پس انداز کنید، این ابزار حتما ارزشمند است.

Otter.ai همچنین یک طرح رایگان ارائه می‌دهد، اما شما برای تمام مکالمات ضبط شده در خود پلتفرم به 300 دقیقه رونویسی ماهانه با 30 دقیقه در هر مکالمه محدود هستید.

چت پی‌دی‌اف ChatPDF

این ابزار کاملاً رایگان می‌توانست زندگی من را در دوران کالج دگرگون کند و به سمت بهتر شدن تغییر دهد، اما من همچنان به‌عنوان یک حرفه‌ای از ChatPDF استفاده می‌کنم.

پی‌دی‌اف‌ها معمولاً حاوی اطلاعات زیادی هستند که هضم و خواندن آنها دشوار است. خواندن مجلات علمی یا مقالات تحقیقاتی به دلیل تمام اصطلاحات خاص آن‌ها ممکن است دشوار باشد. این چت‌بات رایگان هوش مصنوعی PDF را در چند ثانیه اسکن می‌کند. سپس آماده پاسخگویی به هر سؤالی است که دارید و خلاصه های دقیقی را ارائه می‌دهد.

از زمانی که ChatPDF را کشف کردم، از آن برای بررسی مجدد یافته هایم و همسو کردن نتایج خود با آنچه در PDF نوشته شده است استفاده می‌کنم.

گرامرلی Grammarly

گرامرلی ابزاری است که اغلب نادیده گرفته می‌شود. این پلتفرم به دلیل توانایی خود برای بررسی املا، دستور زبان، خلاصه‌سازی و موارد دیگر در نوشتار روزمره شما شناخته شده است. اگرچه این ابزار در انجام این وظایف عالی است، اما می تواند کارهای بسیار بیشتری انجام دهد.

بیشتر بخوانید  بلواسکای جایگزین غیرمتمرکز توییتر خواهد بود / سه ویژگی مهم بلواسکای چیست؟

گرامرلی با دنیای هوش مصنوعی مولد سازگار شده است و ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرده است که می تواند میانبرهایی را به کارهای روزمره شما اضافه کند.

با GrammarlyGO – که هنوز در فاز بتا است، اما برای استفاده در دسترس است – می‌توانید از گرامرلی برای نوشتن متن استفاده کنید. می‌توانید لحن متن را انتخاب کنید که شامل گزینه‌هایی برای رسمی بودن است تا به نوشتن پیام‌ها برای پلتفرم‌های مختلف، مانند لینکدین یا ایمیل کمک کند.

اگرچه من بیشتر از GrammarlyGO برای کمک به صیقل دادن متن خود استفاده می‌کنم، اما دارای تعداد زیادی ویژگی است که ارزش کاوش را دارد، به خصوص که استفاده از آن رایگان و آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *