شاسی بلند لاکچری جدید مدیران خودرو وارد ایران شد + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

خبرها حکایت از ورود نمونه‌های اولیه شاسی بلند لوکس چری اکسید TXL توسط شرکت مدیران خودرو به ایران دارند.

این شرکت مراحل انجام تست‌های فنی آن را نیز آغاز کرده است تا به‌زودی شاهد عرضه آن به بازار باشیم. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی چری اکسید TXL

چری اکسید TXL همانند فونیکس اف ایکس پریمیوم و تیگو 8 پرو به یک موتور 1.6 لیتری توربو TGDi مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست چری اکسید TXL با چه امکاناتی وارد ایران خواهد شد؛ اما این خودرو نسبت به سایر محصولات چری موجود در ایران از امکانات بیشتری بهره خواهد برد و در قالب یک خودرو چینی لوکس و گران‌قیمت روانه بازار ایران خواهد شد.

امکانات رفاهی و ایمنی

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به تنظیم حالت رانندگی، تابلوخوان، کنترل حرکت در سربالایی، سنسور نور و باران، سیستم اتوهلد، ترمز پارک برقی، نور بالای اتوماتیک، رادار خطی و نقطه کور، رانندگی نیمه خودروان، کنترل کروز تطبیق‌پذیر، سیستم کنترل کشش و پایداری، دریچه تهویه ردیف عقب، تهویه دو کاناله اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی‌های عقب، شارژر بی‌سیم، سیستم فرمان صوتی، سقف پانورامیک، دوربین‌های ۳۶۰ درجه و ورود بدون کلید اشاره کرد.

قیمت و زمان

در حال حاضر مشخص نیست مدیران خودرو چه قیمتی را برای این محصول جدید خود در نظر خواهد گرفت؛ اما به احتمال زیاد در ماه‌های پایانی سال جاری طی یک مراسم رسمی از آن پرده‌برداری خواهد کرد تا در ابتدای سال ۱۴۰۳ نیز شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

بیشتر بخوانید  مدیران خودرو قیمت کارخانه‌ای جدید محصولاتش را اعلام کرد

منبع: گجت‌نیوز

4 پاسخ

  1. خوب معلومه به چه قیمت این چه سوال بچه گانه ای هستش که میپرسی قیمت خودرو به دلار آزاد ضربدر ۳

  2. از شرکت پژو رنو یا هیوندای و هوندا و تویوتا خودرو وارد کنید چرا فقط از چینی ها چرا برای بدخواه ملت ایران هستید

  3. بازارانحثاری محصولات چینی خصوصا خودرو شاسی بلند حساسیت ایرانیان را بر آورده ورفته رفته تبدیل به نفرت از چینیها شده واقعا حالمون بهم میخوره از این همه تولید بی کیفیت وحیف که منابع کشور به هدر میرود ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *