خودروهای جدید جیلی در راه ایران + تصاویر

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

خودروهای جدید جیلی شامل GX3 PRO، کول ری پلاس، بین ری، امگرند، پریفیس، مونجارو و آزکارا به‌زودی وارد ایران خواهند شد.

خبرها حاکی از آن است که واردکنندگان برای واردات ۷ خودرو جیلی شامل GX3 PRO، کول ری پلاس، بین ری، امگرند، پریفیس، مونجارو و آزکارا فرایند ثبت سفارش را انجام دادند و به‌زودی شاهد ورود این خودروها به بازار ایران خواهیم بود. در ادامه تصاویر و مشخصات این خودروها را مشاهده می‌کنید:

جیلی آزکارا

این خودرو به یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری TD هیبریدی به‌همراه موتور برقی 48 ولتی مجهز شده و در مدل دو دیفرانسیل به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک روانه چرخ‌ها می‌شود.

از امکانات رفاهی و ایمنی تیپ فول این خودرو می‌توان به سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار، تریم چرمی کابین، سقف پانورامیک، کلاستر دیجیتالی، جک برقی صندوق عقب به‌همراه سنسور پایی، رادار تصادف از جلو، سیستم نوربالا اتوماتیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی و سیستم کمکی ماندن در بین خطوط اشاره کرد.

علاوه بر این، این خودرو از امکانات بیشتری چون رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین، سیستم تهویه مجزا بین ردیف اول و دوم، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با سردکن و گرم‌کن صندلی‌ها و تنظیم گودی کمر و همچنین دوربین 360 درجه با حالت نمایش 3D نیز بهره می‌برد.

در ادامه، تصاویر ۶ خودرو دیگر جیلی برای بازار ایران را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید  تصاویر اولین خودروی برقی شیائومی لو رفت + عکس

جیلی GX3 PRO

مجهز به موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس ۵ سرعته دستی

جیلی کول ری پلاس

مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری T-GDI و گیربکس 7 سرعته DCT

جیلی بین ری

مجهز به پیشرانه 980 سی سی T-GDI و گیربکس 6 سرعته DCT

جیلی امگرند

مجهز به پیشرانه ۱.۵ سی سی تنفس طبیعی و گیربکس دنده‌ای

جیلی پریفیس

مجهز به موتور 2 لیتری T-GDI و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک

جیلی KX11 یا مونجارو

مجهز به موتور 2 لیتری T-GDI و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک

منبع: گجت‌نیوز

 

7 پاسخ

  1. واقعا مسخره س که ماشین هایی که وارد میشن غالبا در سبد میلیاردی قرا می گیرن و دست ماها بهش نمی رسه. پیگیری کردن این اخبار جز القای ناامیدی هیچی واسه ما نداره

  2. جیلی محصولاتش تقریبأ مناسب است البته صفر فقط خودروی کارکرده اسمش رو خودش هزینه ی کارکردش رو میزاره دست به سینه تو تعمیرگاه ها در بازه های زمانی مشخص برای شما پس هر چیزی که خواستید بخرید پلمپ آک تو کارتنی،دوست بنده یک تلویزون سامسونگ روشین دیواری در نمایندگی گفتن نخر گوش نکرد خرید بعد یک مدت ایراد پیدا کرد حالا خوبه در گارانتی بود🌹خداوند فوق محترم متعال🌹به انسان تفکر منطق تقدیم کرده به لذت غریبه ها از سفره و جیب ما به پرداخت های دست دومی،هر چی میخواهی بخری نو بخر،محکم پای حرفت وایسا،تازه خانه که دست دوم میخری ثابت توش میآیی عیون هاش رو بعد از یک مدت نشان میده ماشین که مصرفی.

  3. اگه امروز خودروی چینی را خریدید و فردا کسی حاضر نشد به نصف قیمت اونو بخره، تعجب نکنید
    متاسفانه صاحب اول و آخر خودروی چینی بی کیفیت، کسی است که اولین بار با قیمت هنگفت اونو خریده

  4. ب نظرم تو چینی ها ، جیلی حرف اول میزنه ی روزی آلمانی سوار بعد رفتیم سراغ کره ای این پول کوچیکتر شد بناچار رفتیم سراغ چینی
    من ۳ سال ی شاسی جیلی X7 مدل ۲۰۱۴ دارم با اپشنهایی که داره با این قیمت مناسب هیچ ماشینی نمیشه جایگزین کرد و خیلی هم عالی
    البته چینی هایی که بعد از اون وارد شده با اپشنهای فول تر بمراتب بهترن و بی شک جیلی های جدید بمراتب بهتر از اونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *