این شاسی بلند جذاب به زودی به ایران می‌آید + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شرکت بهمن موتور مدتی قبل دیگنیتی پرستیژ را به‌عنوان نسخه مجهزتر تیپ پرایم به بازار عرضه کرد، اما این نسخه با کمبودهایی مواجه است و در همین راستا این خودروساز بخش خصوصی قصد دارد نسخه آپشنال آن را برای پاسخ به نیاز مشتریان به بازار عرضه کند.

دیگنیتی پرستیژ آپشنال در راه است

خبرها حاکی از آن است که بهمن موتور طرح معرفی و عرضه نسخه آپشنال دیگنیتی پرستیژ را در دستور کار خود قرار داده است. البته در حال حاضر مشخص نیست بهمن موتور برای دیگنیتی پرستیژ آپشنال چه امکانات جدید و همچنین چه به‌روزرسانی‌های فنی را در نظر گرفته است، اما به‌نظر می‌رسد این خودرو به امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری مجهز خواهد شد.

احتمالا نسخه آپشنال Dignity Prestige از امکانات جدیدی چون رادار هشدار برخورد از جلو، رادار نقطه کور، رادارهای هشدار خروج از خط، تغییر طراحی کنسول وسط، ایربگ‌های پرده‌ای و دسته دنده الکتریکی (شیفت بای وایر) بهره می‌برد.

گفتنی است دیگنیتی پرستیژ به یک موتور 2 لیتری T-GDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 228 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

همچنین دیگنیتی پرستیژ از امکاناتی چون باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌شکل برقی همراه با گرم‌کن، نورپردازی کابین، تنظیم برقی صندلی‌های جلو همراه با گرم‌کن، کلاستر دیجیتالی، تریم چرمی صندلی‌ها، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، جک برقی صندوق عقب، سقف پانورامیک، سامانه ورود بدون کلید و استارت خودرو به‌‌شکل دکمه‌ای، ترمز دستی برقی به‌همراه اتوهولد، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسورهای نور و باران، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به‌همراه پنل لمسی اختصاصی، سیستم کروز کنترل و ۴ ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی‌ها بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید  ایلان ماسک به زندان افتاد! + عکس

منبع: گجت‌نیوز

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *