ساخت بزرگ‌ترین آیفون جهان با ارتفاع 2 متر! + فیلم

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

در دنیای امروز، احتمالاً بسیاری از کاربران علاقه دارند تا با گوشی‌هایی که دارای نمایشگر بزرگ هستند، کار کنند. وجود نمایشگر بزرگ‌تر باعث می‌شود تا حضور در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از سرویس‌های پیام‌رسان و تماشای ویدیو لذت بیشتری برای کاربر داشته باشد و حتی عمر باتری این دستگاه‌ها نیز بیشتر است. حالا یک یوتوبر دستگاهی ساخته که از آن به‌عنوان «بزرگ‌ترین آیفون جهان» یاد می‌شود.

«متیو بیم» (Matthew Beem) ازجمله کانال‌های سرگرم‌کننده یوتوب است که بیندگان خود را با محتواهای مختلفی سرگرم می‌کند. او در یکی از ویدیوهای جدید خود با عنوان «بزرگ‌ترین آیفون جهان را ساختم» از نسخه بسیار بزرگ گوشی اپل رونمایی کرده است که حدود 2 متر ارتفاع دارد و البته می‌توان با آن کار کرد.

ساخت بزرگ‌ترین آیفون جهان

البته همان‌طور که بیم در ویدیوی خود توضیح می‌دهد، این دستگاه یک آیفون واقعی نیست، بلکه از ترکیب چندین دستگاه مختلف ساخته شده است. نمایشگر آن از پنل‌های لمسی ساخته شده که برای تلویزیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سپس این تلویزیون به یک مک مینی متصل است که این امر به دستگاه اجازه می‌دهد تمام برنامه‌ها و عملکردهای مشابه آیفون را در یک مقیاس بسیار بزرگ‌تر اجرا کند.

بااین‌حال، تقریباً تمام کارهایی را که از یک آیفون انتظار دارید، می‌توان با آن انجام داد. این یوتوبر در آزمایش دستگاه خود کارهای مختلفی مانند گرفتن عکس سلفی، تنظیم تایمر و خرید از طریق Apple Pay را انجام می‌دهد. او همچنین بزرگ‌ترین آیفون جهان را همراه با خود به اطراف شهر نیویورک می‌برد و از آن برای مسیریابی در پارک مرکزی نیویورک استفاده می‌کند!

بیشتر بخوانید  زندگی سال ۲۰۵۰ چه شکلی خواهد بود؟ + فیلم

او درنهایت پس از پارک مرکزی نیویورک، به استودیوی «مارکوس براونلی» (Marques Brownlee)، یوتوبر شناخته‌شده و معروف حوزه فناوری می‌رود تا پروژه خود را به او نمایش دهد. براونلی کاملاً تحت‌تأثیر بزرگ‌ترین آیفون جهان و عملکرد نمایشگر لمسی و دکمه‌های صدا و پاور آن قرار می‌گیرد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *