حذف صداهای مزاحم هنگام فیلم‌برداری در گوشی پیکسل 8

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

تیزر منتشر شده از گوشی پیکسل ۸ گوگل، حکایت از وجود قابلیت Magic Audio Eraser که امکان ضبط ویدئو بدون نویز را فراهم می‌کند، دارد.

گوگل پیکسل ۷ اکتبر ۲۰۲۲ معرفی شد و انتظار داریم پیکسل ۸ نیز در چهارچوب زمانی این شرکت معرفی شود. با نزدیک‌شدن به زمان معرفی نسل بعدی گوشی‌ گوگل، اطلاعات بیشتری از این محصول فاش می‌شود. اکنون تیزر ویدئویی پیکسل ۸ دردسترس قرار گرفته است که به یکی از قابلیت‌های جذاب این محصول اشاره می‌کند.

پست EZ در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، به ویژگی‌ جدید پیکسل ۸ موسوم‌ به Magic Audio Eraser اختصاص دارد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا هنگام ضبط ویدئو، صداهای مزاحم پس‌زمینه را حذف کند. درواقع، این محصول اولین گوشی هوشمندی است که با چنین قابلیتی عرضه خواهد شد.

تیزر فاش‌شده از پیکسل ۸ نشان می‌دهد که هنگام ضبط ویدئو با دوربین این گوشی، گزینه‌ای به‌ نام Magic Audio Eraser دردسترس کاربر قرار می‌گیرد که با ضربه‌زدن روی آن، ویدئو مدنظر با هوش مصنوعی پردازش خواهد شد و گزینه‌هایی مثل Music و Noise و People را ارائه خواهد داد. درحال‌حاضر، عملکردهای People و Music ناشناخته هستند؛ اما گزینه‌ی Noise برای حذف صداهای مزاحم پس‌زمینه کاربرد خواهد داشت.

انتظار می‌رود عملکرد Music و People هنگام فیلم‌برداری با دوربین پیکسل ۸ مشابه Noise باشد و بدین‌ترتیب، برای حذف صدای موسیقی و مردم از پس‌زمینه استفاده شود.

گفته می‌شود که پیکسل ۸ در دو نسخه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶٫۷ اینچی OLED با وضوح ۲۹۹۲ در ۱۳۴۴ پیکسل، تراشه‌ی سفارشی تنسور G3 گوگل، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر بهبودیافته‌ی IMX787 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  استفاده ژاپن از ChatGPT برای انجام امور اداری

اگر نگاهی به برنامه‌ی زمانی گوگل بیندازیم، سری پیکسل ۸ این شرکت اواخر ماه اکتبر رونمایی خواهد شد و تا آن زمان، قطعاً گزارش‌ها و شایعه‌های بیشتری درباره‌ی ویژگی‌های این گوشی‌ها دردسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *