مدیران خودرو به زودی محصول باکیفیت و ارزان خود را رونمایی می‌کند! + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

محصول جدید مدیران خودرو با نام ام وی ام ایکس ۳۳ کراس به زودی رونمایی خواهد شد.

مدیران خودرو به‌عنوان نماینده رسمی شرکت چری در ایران، فعالیت‌های بسیاری کرده که اغلب آنها بازدهی خوبی برای مشتریان داخلی داشته‌اند. خودروهای چینی روز به روز بیشتر به کشورمان وارد می‌شوند و مشخصات و امکانات مطلوب آنها در کنار قیمت‌های مناسبی که دارند، باعث شده مورد استقبال خریداران قرار بگیرند.

معرفی ام وی ام ایکس ۳۳ کراس مدیران خودرو

به‌تازگی یکی از محصولات باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت خانواده تیگو به نام تیگو 2 یا 3X نقل مجالس و محافل برای ورود به کشورمان شده است. این خودروی کراس اوور نخستین بار در سال 2016 بود که در نمایشگاه خودرو پکن معرفی گردید و به‌عنوان ارزان‌ترین خودروی تیگو شناخته می‌شود.

نام کراس اوور تیگو 2 در بازار داخلی ایران، ام وی ام X22 یا X22 پرو بوده و جایگاه آن از دیگر خودروی این برند، تیگو 3 پایین‌تر خواهد بود. جوان‌ترها علاقه زیادی به خرید این ماشین چینی دارند. تقریباً 3 سال پیش بود که شرکت بزرگ چری تصمیم گرفت تغییراتی تحت عنوان فیس لیفت برای چری تیگو 3X اعمال کند و سپس برای تمایز این خودرو با نسل قبلی، پسوند پرو به انتهای آن افزوده شد.

از جمله تغییراتی که مدل پرو نسبت به نسخه معمولی دارد می‌توان به چراغ‌های باریک جلو و تغییر طراحی رینگ‌ها اشاره کرد. شباهت‌هایی نیز بین این خودرو و محصولات هیوندای وجود دارد که بد نیست به آنها دقت کنید. آپشن‌هایی به ام وی ام X33 کراس اضافه شده که در ام وی ام ایکس 22 پرو وجود ندارد. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیشتر بخوانید  رباتی که در دنیای واقعی نگهبان شد! + عکس

سیستم کنترل پایداری، چهار کیسه ایمنی هوا، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل کشش، فرمان برقی، کروز کنترل، کلیدهای کنترلی روی فرمان، نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان، ریموت هوشمند با قابلیت استارت از راه دور، سنسور نور، سنسور باران، نورپردازی داخلی کابین، سانروف برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب و نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی.

زیر کاپوت ام وی ام X33 کراس، یک پیشرانه 1 لیتری سه سیلندر توربوشارژ تعبیه شده که مشابه با موتور ام وی ام ایکس 22 پرو است. در حال حاضر این پیشرانه می‌تواند 112 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و نیروی محرکه را از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT با 9 دنده مجازی به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. شتاب صفر تا صد این کراس اوور حدود 14 ثانیه برآورد شده است.

گفته شده یک پیشرانه دیگر برای این خودرو در نظر گرفته شده که ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است و توانایی تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

منبع: گجت‌نیوز

4 پاسخ

    1. خیلی بهتر از ماشین های ایرانیه قدرت بالاشون توی تصادفات یاسرعتشون قابل فیاس باماشین های ایرانی نیست واقعا عالین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *