امکان Seed.Photo برای کلکسیونرهای NFT؛ به موزه خوش آمدید!

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

اولین پلتفرم تخصصی عکاسی NFT یعنی Seed.Photo یک قابلیت تازه ارائه کرده است. وبلاگ رسمی این پلتفرم نوشت: امروز، ما از ارائه ویژگی خلاقانه موزه (Museum) خود به بسیار به وجد آمده و خوشحالیم. یک قابلیت پیشگامانه که تجربه NFT را به اوج می‌رساند. با موزه Seed.Photo، مجموعه‌داران NFT اکنون می‌توانند NFTهای خریداری شده خود را به موزه قرض دهند و دنیایی از امکانات را برای هنرمندان و مجموعه‌داران تجربه کنند. بیایید جدی‌تر به این ویژگی هیجان‌انگیز بپردازیم و چگونگی سودمندی آن برای جامعه کاربران خود را بررسی کنیم.

از NFTهای خود کسب درآمد کنید

به طور خلاصه با ویژگی موزه شما 20 درصد حق اجاره دریافت می‌کنید.

موزه Seed.Photo راهی برای کلکسیونرهای NFT است تا از دارایی‌های خود مانند قبل کسب درآمد کنند. با اجاره NFTهای خود به موزه، کلکسیونرها می‌توانند مبلغ سخاوتمندانه 20% اجاره را به صورت پیش پرداخت و به عنوان BNB دریافت کنند که فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد درآمد و در عین حال حفظ مالکیت دارایی‌های دیجیتال ارزشمند شما را فراهم می‌کند. این رویکرد آینده‌نگر با مأموریت ما برای توانمندسازی هنرمندان و مجموعه‌داران به طور یکسان، هماهنگ است و یک اکوسیستم پایدار را ارائه می‌دهد که در آن خلاقیت رشد می‌کند و سرمایه‌گذاری‌ها شکوفا می‌شود.

دیده شدن بیشتر و بیش

برای مجموعه‌داران ویژگی موزه پیشنهادی فریبنده را ارائه می‌دهد. آنها با قرض دادن موقت NFTهای خود به موزه، به تبلیغ و نمایش آثار هنری کمک می‌کنند و در عین حال پاداش‌های مالی دریافت می‌کنند. این رابطه هم‌زیستی بین مجموعه‌داران و موزه تضمین می‌کند که NFTها برای مخاطبان گسترده‌تری قابل دسترسی باقی می‌مانند و باعث قدردانی و شناخت هنرمندان و مجموعه‌دارانی که از آنها حمایت می‌کنند، می‌شود. علاوه بر این، موزه Seed.Photo به عنوان یک ویترین معتبر عمل می‌کند و شهرت و اعتبار NFTهای موجود در پلتفرم‌های مجازی آن را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید  چرا قیمت بیت‌کوین رشد کرد؟ / آیا روند صعودی بیت‌کوین ادامه خواهد داشت؟

تقویت نگاه هنری

با نمایش NFT در موزه معتبر Seed.Photo هنرمندان نیز به طور قابل توجهی از ویژگی موزه بهره خواهند برد. هنرمندان با NFTهای خود که در یک نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند، در معرض دید بیشتری قرار می‌گیرند و مخاطبان بیشتری به دست می‌آورند. این موزه بستری را برای هنرمندان فراهم می‌کند تا دیدگاه خلاقانه خود را به نمایش بگذارند، با خریداران و مجموعه‌داران بالقوه ارتباط برقرار کنند و دنبال‌کنندگانی وفادار جذب کنند. با شرکت در موزه Seed.Photo، هنرمندان می‌توانند از جریان‌های درآمدی جدید بهره ببرند و در دنیای همیشه در حال تحول NFT، حرفه‌ای پایدار داشته باشند.

در نتیجه، ویژگی موزه Seed.Photo یک تغییر دهنده بازی در بازار عکاسی NFT است. این ویژگی مجموعه‌داران را قادر می‌سازد تا در عین حفظ مالکیت NFT ‌های خود، هزینه‌های اجاره را دریافت کنند و به هنرمندان پلتفرمی معتبر برای نمایش آثار خود به مخاطبان گسترده‌تری ارائه می‌دهد.

Seed.Photo با ترکیب یکپارچه هنر، فناوری و تفکر نوآورانه، همچنان به انقلاب در فضای NFT ادامه می‌دهد و اکوسیستمی پویا و پایدار را برای همه اعضای خود تضمین می‌کند تا بتوانند حداکثر مزایای ممکن را از حضور در فضای دیجیتال و NFT ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *