رونمایی از نسخه عمومی Adobe Express با هوش مصنوعی Firefly

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
برنامه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی Adobe Xpress ادوبی به‌ طور عمومی در دسترس کاربران قرار گرفت.
ادوبی، نسخه‌ی تحت‌وب Adobe Express با فایرفلای (Firefly) را از حالت بتا خارج کرده و ابزارهای ویرایش تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی این شرکت اکنون به‌طور آنلاین دردسترس کاربران قرار دارند. علاوه‌براین به‌زودی شاهد انتشار نسخه‌ی موبایل این ابزارها خواهیم بود.

ادوبی در ژوئن ۲۰۲۳ ابزار هوش مصنوعی مولد خود موسوم‌به Firefly را به‌طور آزمایشی به Adobe Express اضافه کرد. این ویرایشگر همه‌کاره برای طراحی تصاویر، PDF و حتی ویدیو کاربرد دارد.

اکنون که نسخه‌ی تحت‌وب‌ Adobe Express از حالت آزمایشی خارج شده، می‌توانید به‌طور رایگان ازطریق مرورگر خود به این ابزار دسترسی داشته باشید.

گویند بالاکریشنان، کارشناس ارشد هوش مصنوعی در ادوبی می‌گوید:

ما با نوآوری‌های پیشگامانه و ادغام هوش مصنوعی مولد با هسته‌ی Express، پایگاه کاربران روبه گسترش خود را با اولین ابزار هوش مصنوعی و یکپارچه که تولید محتوا را سریع، آسان و سرگرم‌کننده می‌کند، بهبود می‌دهیم.

– گویند بالاکریشنان، ادوبی

طبق اعلام یکی از مدیران ارشد ادوبی، Adobe Express درحال متحول‌کردن نحوه‌ی تبدیل ایده‌ها به محتوای خیره‌کننده است. او می‌گوید ادوبی اخیراً نوآوری‌های هیجان‌انگیزی در بخش تولید تصویر، طراحی، ویدیو، صدا، فایل‌های PDF و موارد دیگر، ارائه داده است.

نسخه‌ی تحت‌وب Adobe Express با Firefly به شناسه‌ی کاربری ادوبی نیاز دارد اما نیازی به ثبت اشتراک در سرویس Creative Cloud نیست. به‌هرحال نسخه‌ی پریمیوم این ابزار برای مشترکان Crative Cloud ارائه شده که امکانات خلاقانه‌ی بیشتری دارد. در نهایت نسخه‌ی اینترپرایز Adobe Express را داریم که با Experience Cloud ادغام می‌شود.

ریجت اسپوزیتو، نائب‌رئیس و مدیر Prudential Financial می‌گوید:

Adobe Express به کارمندان خلاق ما اجازه می‌دهد روی کارهایی متمرکز شوند که تأثیرگذاری بالایی دارند و تیم‌های دیگر به ابزار طراحی بسیار قدرتمندی دسترسی دارند که کار با آن بسیار آسان است. با این ابزارها بدون اینکه خروجی کار به‌خطر بیفتد کارهای تکراری و دستی را دور می‌زنیم و بدین‌ترتیب در زمان صرفه‌جویی می‌کنیم.

– ریجت اسپوزیتو، Prudential Financial

Adobe Express قبلاً با نام Adobe Spark شناخته می‌شد و نهایتاً سال ۲۰۲۱ بود که به عنوان ابزار آنلاین طراحی و با نام جدید شروع‌به کار کرد.

بیشتر بخوانید  امکان درآمدزایی کاربران توییتر از طریق تولید محتوا در این شبکه اجتماعی

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *