استلنتیس (Stellantis)، مالک برند خودروسازی فیات (Fiat) فروشگاهی متاورسی راه‌اندازی می‌کند

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

استِلَنتیس (Stellantis)، مالک برند خودروسازی فیات (Fiat) فروشگاهی متاورسی راه‌اندازی می‌کند

فیات، یک برند خودروسازی متعلق به Stellantis، اولین فروشگاه متاورسی خود را راه‌اندازی کرده است. این تجربه که با فناوری ارائه شده توسط تاچکست (Touchcast) و مایکروسافت (Microsoft) توسعه‌یافته است، هدفش تعاملی‌تر کردن فرایند مجازی بررسی یک خودرو است.
این شرکت به مشتریان اجازه می‌دهد تا از طریق شبیه‌سازی مجازی مدل، داخل و خارج خودرو را به شکلی تعاملی تجربه کنند. این نمایشگاه به کاربران این امکان را می‌دهد که خودرو را از طریق یک نمای ۳۶۰ درجه از مدل خودرو بررسی کنند و سیستم‌ها و آرائه سرگرمی اطلاعاتی را که این شرکت در این خودرو ارائه می‌دهد آزمایش کند. همچنین مشتریان و بازدیدکنندگان می‌توانند ظاهر و تجهیزات خودرو را بسته به نسخه و امکانات اضافی انتخابی تغییر دهند و حتی با خودرو به‌صورت مجازی رانندگی کنند.
مدیرعامل Fiat و Stellantis:
«فروشگاه متاورس فیات اولین فروشگاه در بخش خودرو است. این یک تجربه جادویی و سفری به دنیای فیات است، با محیطی ساده و کاربرپسند، با دنبال‌کردن ایده “تکنولوژی آسان” و قابل‌دسترس برای همه.»
برای تولید این تجربه، این شرکت از پلتفرم Touchcast استفاده کرد که از Microsoft Cloud به‌عنوان پایه اصلی برای ارائه یک تجربه متاورس بدون هدست استفاده می‌کند.
بیشتر بخوانید  تیم متاورس دیزنی به طور کامل تعدیل شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *