زاکربرگ وعده داد: اضافه شدن هوش مصنوعی به تمام سرویس‌های متا

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
مدیرعامل متا در جلسه‌ای با حضور کارمندان شرکت از مجهز شدن تمامی سرویس‌های متا از جمله اینستاگرام و واتساپ به هوش مصنوعی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، سال گذشته را با جاه‌طلبی در حوزه‌ی متاورس سپری کرد؛ اما با افت شدید سهام متا، او اکنون توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی نشان می‌دهد.

به نوشته‌ی گیزموچاینا، زاکربرگ روز گذشته جلسه‌ای با حضور تمام کارمندان متا برگزار کرد تا درباره‌ی پروژه‌های این شرکت صحبت کند. او صراحتا گفت که متا هوش مصنوعی را به یکایک محصولاتش ازجمله واتساپ و اینستاگرام اضافه خواهد کرد.

ظاهرا متا در حال توسعه‌ی ابزاری برای اینستاگرام است که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، ویرایش تصاویر را در زمان کوتاه امکان‌پذیر می‌کند. کاربران در این حالت می‌توانند با دستور متنی سراغ ویرایش تصاویر بروند.

هوش مصنوعی مولد نوعی از فناوری هوش مصنوعی است که بر اساس داده‌هایی که با آن‌ها تعلیم داده شده می‌تواند محتواهای کاملا جدیدی در قالب متن، عکس، ویدیو و حتی موسیقی خلق کند. برای ساخت ابزارهای هوش مصنوعی مولد از دیتاست‌های بسیار بزرگی استفاده می‌شود. میدجرنی و DALL-E 2 جزو محبوب‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی مولد هستند.

منبع: زومیت

بیشتر بخوانید  سندباکس و موزه بریتانیا هنر و تاریخ را به متاورس می‌آورند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *