ایران خودرو کراس اوور جدید خود را امسال راهی بازار می‌کند + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

مدل فول آپشن این خودرو نیز قرار است با موتور 1.65 لیتری EF7 پلاس توربوشارژ روانه بازار شود.

مهدی رادمنش، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو با اعلام این‌که کراس اوور ایران خودرو K125 از  آپشن‌های روز دنیا بهره می‌برد و توانسته تمام استانداردهای 85گانه را پاس کند، گفت این خودرو زمستان سال 1402 به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات کراس اوور جدید ایران خودرو K125

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو در ادامه از امکانات ریرا به ایزوفیکس صندلی کودک، سیستم پایش فشار باد تایر، سامانه کنترل کشش، کیسه هوای جانبی و پرده‌ای، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو و دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی اشاره کرد.

رادمنش تاکید کرد طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از مرداد 1402 تمام محصولات این خودروساز به امکانات ESC، سنسور نشانگر باد تایر و GSI مجهز خواهند شد. همچنین به تمام محصولات، امکان حفاظت از عابر پیاده را نیز اضافه خواهیم کرد.

گفتنی است ریرا در مدل پایه به یک موتور 1.6 لیتری TU5 پلاس مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو می‌رسد.

مدل فول آپشن این خودرو نیز قرار است با موتور 1.65 لیتری EF7 پلاس توربوشارژ روانه بازار شود که می‌تواند قدرتی برابر با 168 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

منبع: گجت‌نیوز

بیشتر بخوانید  ربات چهارپا به استخدام پلیس نیویورک درآمد! + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *