انتشار مشخصات فنی محصول جدید و جذاب مدیران خودرو + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شرکت مدیران خودرو تا دو روز دیگر رسما از ام وی ام ایکس 33 کراس پرده‌برداری خواهد کرد.

در همین راستا پیش از معرفی رسمی، مشخصات فنی و امکانات رفاهی آن را به‌همراه تصاویر رسمی منتشر کرد. ام وی ام X33 کراس نسخه ارتقا پیدا کرده ام وی ام ایکس ۲۲ پرو بوده که قرار است جایگزین ام وی ام X33 شود. همچنین این خودرو با قیمت حدود 1 میلیارد تومان روانه بازار خواهد شد.

مشخصات فنی ام وی ام ایکس ۳۳ کراس

ام وی ام X33 کراس با دو موتور و گیربکس مختلف روانه بازار ایران خواهد شد. نسخه اول این خودرو از موتور 1 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر 12 سوپاپه بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 112 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

نسخه دوم این خودرو به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنقس طبیعی مجهز شده که این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۳ نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

امکانات رفاهی ایکس 33 CROSS

این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون تریم چرمی صندلی‌ها، فرمان کمکی برقی، غربیلک فرمان به‌صورت چرمی و دی‌کات، کلاستر دیجیتالی، نورپردازی داخل کابین، گرم‌کن صندلی های جلو، شارژر وایرلس تلفن همراه، باز و بسته شدن برقی آینه‌های جانبی، تنظیم برقی زوایای داخلی آینه‌های جانبی همراه با چراغ راهنما و گرم‌کن، دی‌لایت یا چراغ روز، مانیتور لمسی ۱۰.۲۵ اینچی به‌همراه دوربین عقب و سانروف بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید  جایگاه‌های شغلی زنان در معرض خطر نابودی توسط هوش مصنوعی

امکانات ایمنی X33 کراس

از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به چهار کیسه هوای ایمنی، ترمز پارک برقی، سنسور نور، سامانه کنترل سرعت خودرو در سراشیبی، سیستم کروز کنترل، سنسورهای نمایش دهنده میزان فشار باد تایرها، سامانه کنترل پایداری، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت جلو و عقب خودرو و سامانه کنترل پایداری اشاره کرد.

منبع: گجت‌نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *