سوبا M4 هیبریدی جذاب در راه بازار ایران + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شرکت فرداموتورز قصد دارد سوبا M4 هیبریدی را به‌ زودی روانه بازار کند.

خبرها حاکی از آن است که شرکت فردا موتورز دو دستگاه از نسخه هیبریدی سوبا M4 را به کارخانه خود آورده و فرایند مونتاژ آن را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این خودرو 7 نفره در نسخه فعلی به‌عنوان یک خودرو لوکس پرآپشن توانسته نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و فردا موتورز نیز اکنون با ارائه نسخه هیبریدی آن قصد دارد فروش خود را افزایش دهد.

مشخصات فنی سوبا M4 هیبریدی

سوبا M4 هیبریدی از یک قوای محرکه متشکل از یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 167 اسب بخار و پیشرانه برقی با قدرت 74 اسب بخار بهره می‌برد. این خودرو از نوع هیبریدی معمولی بوده و به همین دلیل موتور بنزینی در این قوای محرکه نقش اصلی را دارد. قدرت تولیدی این پشرانه‌ها نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. نسخه هیبریدی این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر حدود 5.5 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

امکانات رفاهی نسخه هیبریدی سوبا M4

از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به صندلی‌های تاشوی ردیف سوم، در صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، میز تاشو برای سرنشینان ردیف دوم، فناوری ELD چراغ‌ها، نوردهی کاسه چراغ‌ها در تقاطع، تنظیم ستون فرمان در 4 جهت، سامانه استارت/ استاپ هوشمند، ماساژور 8 نقطه‌ای راننده، صندلی‌های برقی ردیف اول و دوم، سردکن و گرم‌کن اتوماتیک صندلی‌های ردیف اول و دوم، دوربین 360 درجه، سقف پانوراما، نورپردازی کابین، تهویه اتوماتیک با پنل مستقل ردیف عقب، جلوآمپر دیجیتال و یکپارچه با مالتی‌مدیا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  وزیر برکنار شده صمت چه ماشینی سوار می‌شود؟ + فیلم

امکانات ایمنی

این خودرو از امکانات ایمنی متعددی چون ۸ ایربگ ۱۲ نقطه‌ای (۲ ایربگ جلو، ۲ ایربگ پرده‌ای سرتاسری، ۲ ایربگ جلو و ۲  ایربگ کناری عقب)، کروز کنترل، اخطار برخورد از جلو، تنظیم حالت رانندگی، فرمان کمکی برقی، رادار پیشگیری از برخورد اجسام متحرک، رادار نقطه کور و رادار خطی بهره می‌برد.

منبع: گجت‌نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *