شیائومی از ردمی K60 اولترا رونمایی کرد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

فروش ردمی K60 اولترا از دو روز آینده و در رنگ‌های سبز، مشکی و سفید آغاز خواهد شد.

پس از ماه‌ها شایعه و افشای اطلاعات، گوشی ردمی K60 اولترا سرانجام از راه رسید. K60 اولترا پریمیوم‌ترین گوشی برند ردمی تا‌به‌امروز است و برخی قابلیت‌هایش را پیش‌تر در هیچ‌یک از گوشی‌های ردمی ندیده بودیم.

ردمی K60 اولترا طراحی متفاوتی با ردمی K60 و ردمی K60 پرو و ردمی K60E دارد و ترکیبی از سری ردمی K60 و شیائومی ۱۳ محسوب می‌شود.

ردمی کی ۶۰ اولترا نمایشگر و فریم تخت دارد؛ اما پنل پشتی‌اش از طراحی انحنادار استفاده می‌کند. برآمدگی بزرگ پنل پشتی در دو طرف شیب‌دار شده است تا ظاهری منحصربه‌فرد به‌ خود بگیرد. شیائومی در کنفرانس مطبوعاتی عصر امروز اعلام کرد که ردمی K60 اولترا گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار دارد. پیش‌تر، هیچ‌یک از گوشی‌های ردمی گواهی ضدآب نداشتند.

جدیدترین گوشی شیائومی ردمی به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۲٬۶۰۰ نیت مجهز است.

همچنین، ردمی K60 اولترا از پردازنده‌‌ی پرچم‌دار +Dimensity 9200 مدیاتک و حداکثر ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5X و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 بهره می‌برد. این گوشی با رابط کاربری MIUI 14 برپایه‌ی اندروید ۱۳ از راه می‌رسد و به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت می‌کند.

گوشی جدید ردمی در پنل پشتی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارد. بخش بالایی نمایشگر گوشی از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند که درون حفره‌ی دایره‌ای قرار گرفته است.

در زیر نمایشگر ردمی K60 اولترا اسپیکر استریوِ دوگانه و حسگر اثر‌انگشت تعبیه شده است و انرژی لازم برای کار با آن را باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات تأمین می‌کند

بیشتر بخوانید  ادعای مدیرعامل شیائومی: اپل را شکست می‌دهیم

کانفیگ پایه‌ی ردمی K60 اولترا مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲٬۵۹۹ یوان (۳۶۰ دلار) و قوی‌ترین کانفیگ آن مجهز به ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳٬۵۹۹ یوان (۴۹۵ دلار) قیمت دارد.

فروش ردمی K60 اولترا دو روز دیگر در رنگ‌های سبز و مشکی و سفید آغاز خواهد شد.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *