قیمت دوج‌کوین در پی جایگزینی لوگوی آن با لوگوی توییتر 20 درصد افزایش یافت

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

در پی عوض شدن لوگوی توییتر با لوگوی دوج کوین در نسخه وب این شبکه اجتماعی قیمت این رمزارز با افزایش چشمگیر رو به رو شد.

به گزارش ایرانی متا به نقل از دیجیاتو، ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر تصمیم به تغییر لوگوی پرنده آبی توییتر با لوگوی دوج کوین گرفته که این اقدام، افزایش بیش از 20 درصدی قیمت این رمزارز را در پی داشته است.

افزایش قیمت دوج کوین در پی تغییر لوگوی توییتر

درحالی‌که برخی کاربران این تغییر لوگو را یک شوخی درنظر گرفتند، اما همین اقدام توانست قیمت دوج کوین را به‌طور چشمگیری افزایش دهد. قیمت این رمزارز در مقطعی به 10 سنت رسید، بااین‌حال قیمت آن کمی نوسان دارد و می‌توان گفت به‌طور میانگین قیمت آن پس از تغییر لوگو، افزایش بیش از 20 درصدی را تجربه کرده است.

ایلان ماسک یکی از حامیان دوج کوین محسوب می‌شود که تا به امروز با توییت‌های مختلف باعث تغییر قیمت آن شده است. اما حالا ماسک مالک و مدیرعامل توییتر است، بنابراین غیر از توییت، می‌تواند با تغییراتی در این شبکه اجتماعی هم باعث افزایش قیمت دوج کوین شود؛ دقیقاً همان کاری که با تغییر لوگو انجام داده است.

بیشتر بخوانید  مدل زبانی AudioPaLM گوگل رونمایی شد

باید منتظر ماند و دید ایلان ماسک چه زمانی تصمیم به استفاده مجدد از لوگوی توییتر در این شبکه اجتماعی می‌گیرد. علاوه‌براین، برداشتن لوگوی دوج کوین، می‌تواند قیمت آن را تغییر دهد و احتمالاً قیمت آن به سطح قبلی‌اش یعنی 7 تا 8 سنت می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *