لوگان پل از طرح بازیابی 1.5 میلیون دلاری CryptoZoo رونمایی کرد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

لوگان پل از طرح بازیابی 1.5 میلیون دلاری CryptoZoo رونمایی کرد

یوتیوبر، لوگان پل، از یک طرح بازیابی ۱.۵ میلیون دلاری برای افرادی که در پروژه NFT CryptoZoo سرمایه گذاری کرده اند، رونمایی کرده است.
پل با اعلام این اقدام در ویدئویی که در ۱۳ ژانویه از طریق توییتر به اشتراک گذاشته شد، مجدداً تاکید کرد که دیگر به دنبال شکایت از همکار یوتیوبرش Coffeezilla به دلیل افترا و اتهاماتی که در یک سری ویدیوهای انتقادی در مورد پروژه NFT پل مطرح کرده است، نیست.
وی اظهار کرد: برنامه ۳ مرحله ای من برای CryptoZoo، شامل یک برنامه پاداش ۱.۳ میلیون دلاری برای بازیکنان ناامید است.
پل تاکید کرد که به روی ارائه نقشه راه و درست کردن اوضاع طرفداران و سرمایه گذاران متمرکز است:
واقعیت این است که شکایت از Coffeezilla به دارندگان Cryptozoo کمکی نمی‌کند، بنابراین باید توجه خود را در جایی که باید باشد متمرکز کنم.
پل بیان کرد که برنامه بهبودی او شامل سه مرحله است. در ابتدا، او و جف لوین، یکی از بنیانگذاران CryptoZOO، دارایی‌های توکن ZOO خود را می‌سوزانند تا «هیچ گونه سود مالی» در بازی نداشته باشند.
ثانیاً، او ادعا کرد که شخصاً ۱۰۰۰ اتر (ETH) را به عنوان بخشی از یک برنامه پاداش که به سرمایه‌گذاران «ناامید» تعلق می‌گیرد قرار می‌دهد.
در نهایت، پل اشاره کرد که مرحله سوم این است که “بازی را همانطور که در وایت پیپر مشخص شده است به پایان برسانیم و تحویل دهیم”.
واکنش‌ها به پست توئیتر پل متفاوت بود،با با تعاریف و انتقادات متفاوتی روبه‌رو شد.
در سوی دیگر طیف، معامله‌گر محبوب NFT و رمزارز crypto_bitlord7 اظهار داشت: «اما بیایید صادق باشیم. تا زمانی که روی شهرت شما تأثیر گذاشت به Coffeezilla اهمیتی ندادید. سپس تهدید کردید که شکایت خواهید کرد و وقتی متوجه شدید که نتیجه معکوس دارد، این کار را برای راضی نگه داشتن مردم شروع کردید.»
بیشتر بخوانید  آینده روشن‌تر NFT در اینستاگرام یا در توییتر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *