هوش مصنوعی مولد ادوبی با برنامه‌های Creative Cloud ادغام می‌شود

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
نرم‌افزارهای صوتی، ویدئویی، انیمیشن‌سازی و موشن‌گرافیک ادوبی به هوش مصنوعی این شرکت موسوم‌ به Firefly مجهز می‌شوند.
به گزارش ایرانی متا، زومیت نوشت: با شروع سال ۲۰۲۳ شاهد افزایش محبوبیت ابزارهای هوش مصنوعی تولیدکننده‌ی تصویر بودیم و اکنون ادوبی نیز در حال کار روی ابزار هوش مصنوعی مولد خود موسوم‌ به Adobe Firefly است. این شرکت امروز خبر داد تا اواخر سال جاری Firefly را به برنامه‌های Creative Cloud ادغام خواهد کرد.

با فایرفلای می‌توانید فرایند کشف و ایده‌پردازی خود را بهبود دهید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید. باتوجه‌به هوش مصنوعی مولد که مستقیماً به جریان کاری شما اضافه خواهد شد، می‌توان کارهایی مثل حاشیه‌نویسی یا ویرایش‌های فوری را روی ویدئوها و تصاویر به‌سرعت انجام داد. در‌واقع، نوع استفاده‌ی کاربران از این ابزار به‌طور‌کامل به خلاقیت آن‌ها بستگی دارد.

شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شده باشد که ادغام Firefly با Creative Cloud چه مزیت‌هایی دارد؟ به‌‌گزارش ویندوز سنترال، این ادغام به کاربران اجازه می‌دهد با تایپ توضیحات ساده درباره‌ی افکت مدنظر در کادر فرمان، جلوه‌ها و تغییرات خاص را به‌سرعت روی پروژه‌ی خود اِعمال کنند. به‌عنوان مثال، نوشتن کلمه‌ی Molten و سپس 3D molten iron در کادر فرمان، متن را طوری نمایش دهید که گویی با گرمای شدید در حال ذوب‌شدن است.

در‌ادامه، به برخی از مزیت‌های ادغام Adobe Firefly با Creative Cloud اشاره می‌کنیم:

  • بهبود متن به رنگ: طرح‌های رنگی و زمان روز یا حتی فصل‌ها را در ویدئوهای ازقبل‌ضبط‌شده تغییر دهید. همچنین، حال‌وهوا و تنظیمات صحنه‌ را به‌سرعت تغییر دهید تا احساس خاصی به تماشاگر القا کند. با اعلان ساده‌ای مثل «به این صحنه احساس گرما و جذابیت بده» فاصله‌ی بین ایده و تخیل شما تا اجرای آن روی پروژه به صفر خواهد رسید.
  • موسیقی پیشرفته و جلوه‌های صوتی: محتواسازان به‌راحتی می‌توانند صداها و موسیقی سفارشی را بدون نگرانی‌های حق‌امتیاز تولید کنند تا احساس یا صحنه‌ی خاصی را برای آهنگ‌های موقت و نهایی منعکس کنند.
  • فونت‌های خیره‌کننده، جلوه‌های متنی، گرافیک و لوگو: با چند کلمه‌ی ساده و فقط در چند دقیقه می‌توان زیرنویس و آرم و کارت عنوان و انیمیشن‌های متنی سفارشی تولید کرد.
  • اسکریپت قدرتمند و قابلیت‌های B-Roll: تولیدکنندگان محتوا می‌توانند با استفاده از تجزیه‌وتحلیل هوش مصنوعی از اسکریپ‌ها برای ساخت خودکار استوری‌بوردها و پیش‌نمایش‌ها برای برش‌های نهایی، گردش‌های کاری پیش‌تولید، ساخت و اِعمال تغییرات پس‌ از تولید بهره ببرند.
  • دستیارهای خلاق و کاربردی: با استفاده از روش‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی مولد، کاربران می‌توانند مهارت‌های جدیدی به‌دست آورند و فرایند ساخت پروژه‌های خود را از مراحل اولیه تا ایجاد و ویرایش نهایی با سرعت بسیار بیشتر انجام دهند.
بیشتر بخوانید  پای هوش مصنوعی به تپسی باز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *