فروش کالکشن های دنیای واقعی در متاورس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
با تغییر دیدگاه های جهانی، ترکیب جدیدی از فراجهان و دنیای واقعی را خواهید دید.
اقتصاد دنیا، به سرعت در حال تغییر است. از یک بیماری همه گیر، تا نا آرامی های جهانی و تعاریفی از پول و ارزش و دارایی ها که در حال تغییر هستند. مردم در حال تجسم چیز هایی هستند که در زندگی روزمره شان اهمیت دارند. جوامع جدید بر اساس پروتکل هایی در حال شکل گیری هستند و آن هایی که آنلاین هستند به دنبال کسب قدرت و رساندن پیام خود به دیگران می باشند. در حال حاضر، جهان محصولات ارزشمندی را در دنیای فیزیکی و دنیای دیجیتال نگه میدارد، و بسیاری از آن ها را به مکانی منتقل می کند تا محصولات دنیای واقعی و مجازی را کنار یکدیگر قرار دهد. از آن جایی که این شکاف همچنان در حال کاهش است، تعیین استانداردی جدید برای آنچه که جهان واقعاً ارزشمند می داند، مسئله مهمی خواهد بود.
ClubRare یک پلتفرم غیرمتمرکز تجارت NFT متعلق به جامعه برای کالا های دیجیتال و فیزیکی است که در آن، کاربران شاهد همگرایی فیزیکی و دیجیتالی در زندگی واقعی در جهان خواهند بود. این فناوری بر اساس اقتصاد رمزی پایدار ساخته شده است. این ماموریت توسط توکن بومی MPWR انجام می شود که ClubRare از آن برای پاداش دادن به کاربران در پلتفرم استفاده می کند و اساس اقتصاد متاورس جدید را تشکیل می دهد. به عنوان یک ابتکار جامعه محور، این پروژه با هدف اهدای توکن های MPWR به کاربران OpenSea از 26 می تا 24 ژوئن 2022، به پیشگامان اولیه Web3 پاداش می دهد. برای شرکت در این پلتفرم، کاربران باید کیف پول خود را به آن متصل کرده و توکن های خود را با فهرست کردن در پلتفرم ClubRare مطالبه کنند. برای آن دسته از کاربرانی که قبل از سال 2022، NFT ها را معامله کرده اند این پروژه تضمین می کند که این افراد نیز واجد شرایط شرکت و ادعای ایردراپ توکن هستند.
ClubRare در حضور مشارکت خود با The Sandbox، The Brand Collector (TBC) و Naeem Khan به موفقیتی بزرگ دست یافته است. هر یک از این ها توانایی پروژه را برای انتقال از مرحله توسعه فعلی به راه اندازی جهانی آینده افزایش می دهند. در حمایت از این راه اندازی، ClubRare آگهی را منتشر کرده است که در ژوئن امسال پخش میشود. ClubRare به عنوان حامی پلاتینیوم در کنفرانس NFT.NYC در ماه ژوئن شرکت خواهد کرد. این پلتفرم همچنین میزبان کنفرانس Open Metaverse Club در 23 ژوئن در نیویورک خواهد بود و اعلان هایی از جمله افشای یک مشارکت تجاری جهانی در این رویداد را ارائه خواهد کرد.
بیشتر بخوانید  غول بیمه «توکیو مارین» خدمات خود را در متاورس ارائه می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *