با پولسازترین اپلیکیشن‌های دنیا آشنا شوید

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

با توجه به جایگاه خاص و ویژه ای که کسب و کارهای آنلاین و دورکاری در سالهای اخیر پیدا کرده اند و اهمیت کسب درآمد از این طریق، بد نیست نگاهی به برخی اپلیکیشن های پولساز در دنیا داشته باشیم.

با این اپلیکیشن های خارجی درآمد کسب کنید

در این بخش به سراغ بهترین اپلیکیشن برای کسب درآمد می‌رویم و چند برنامه‌ی خارجی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند شما را در مسیر رسیدن به شغل مورد نظر خود و همچنین داشتن درآمد مستقیم یاری کنند.

لینکدین

یکی از بهترین برنامه‌های موجود در جهان که می‌توانید از طریق آن کار مورد نظر خود را پیدا کرده و با بهترین شرکت‌های موجود در جهان ارتباط برقرار کنید همین لینکدین است. لینکدین را می‌توانیم به نوعی شبیه به اینستاگرام اما برای کار به حساب بیاوریم و افراد بسته به توانایی‌هایی خود پروفایل شخصی تشکیل می‌دهند و سپس به برقراری ارتباط با دیگر افراد فعال در آن حوزه یا ارتباط گرفتن با شرکت‌های بزرگ اقدام می‌کنند.

شما در لینکدین سابقه‌ی تحصیلی و سابقه‌ی کاری خود را وارد می‌کنید و حتی خود لینکدین متناسب با شرایط شما به شما پیشنهادهای کاری می‌دهد تا راحت‌تر بتوانید با شرکت‌های مختلف ارتباط برقرار کنید.

اگر می‌خواهید از طریق لینکدین کار مورد نظر خود را پیدا کنید دو نکته‌ی اساسی را در ذهن داشته باشید. اول این که حتما اطلاعات خود را صحیح و کامل وارد کنید و دوم این که با افراد شبیه به حرفه‌ شما بیشتر ارتباط بگیرید تا شغل‌های مرتبط‌تری برای شما پیدا شود.

اگر لینکدین را به روی گوشی خود نصب ندارید همین حالا آن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کرده و به تشکیل پروفایل اقدام کنید.

بیشتر بخوانید  ChatGPT و تاثیر آن بر ارزهای دیجیتال

کوین پلی

احتمالا با بیت کوین آشنایی دارید و می‌دانید که این ارز دیجیتال در طی چند سال گذشته تا چه حد فراز و نشیب داشته و در نهایت در یک مدار صعودی رو به رشد بوده است. البته ما در اینجا خیلی کاری به بیت کوین نداریم و می‌خواهیم یادآور شویم که شما از طریق سایت کوین پلی می‌توانید در ازای انجام کارهای مختلف بخشی از بیت کوین دریافت کنید.

این کارها شامل بازی کردن، مشاهده‌ی تبلیغات مختلف، شرکت در نظر سنجی‌های متفاوت، نصب برنامه‌های گفته شده و خیلی از موارد دیگر است. شما پس از کسب مقداری بیت کوین می‌توانید آن را از طریق سایت CoinBase به پول تبدیل کنید.

پس اگر سایت کوین پلی برایتان جذاب به نظر می‌رسد حتما نگاهی به سایت مربوطه بیندازید و برنامه‌ی اندروید آن‌ها را هم از طریق گوگل پلی دریافت کنید.

اپلیکیشن Google Opinion Rewards

برخی برنامه‌های داخل گوگل پلی پولی هستند و برای استفاده از آن‌ها باید مبلغی را پرداخت کنیم. ما در این مواقع به سراغ سایت‌های ایرانی می‌رویم و برنامه را کرک شده دانلود و نصب می‌کنیم، چه کاری راحت‌تر از این؟

اما اگر به یک برنامه نیاز داشتیم و نتوانستیم نسخه کرک شده آن را در سایت‌های داخلی و خارجی پیدا کنیم باید چه کاری انجام دهیم؟ آیا باید واقعا آن برنامه را خریداری کنیم؟ بله باید هزینه‌ی مورد نظر گوگل پلی برای آن برنامه را پرداخت کنید. البته که راه دیگری هم وجود دارد و ما قصد داریم همین راه را به شما آموزش دهیم.

برنامه Google Opinion Rewards توسط خود گوگل توسعه داده شده و به شما کمک می‌کند تا به راحتی پول دریافت کنید و از این پول در جهت خرید برنامه‌های خود گوگل بهره ببرید. با نصب این برنامه شما به صورت هفتگی ۲۰ پرسشنامه دریافت می‌کنید که باید آن‌ها را پر کنید.

بیشتر بخوانید  پیش‌بینی‌ جالب‌ رئیس هیئت‌مدیره هواوی درباره آینده هوش مصنوعی

در نهایت گوگل بابت پر کردن این پرسشنامه‌ها به شما پول پرداخت می‌کند و این داده‌های دریافتی را در اختیار شرکت‌های مختلف می‌گذارد، به همین سادگی یک بازی برد برد برای هر دو طرف ایجاد می‌شود. پس اگر شما هم مجبور هستید برنامه‌ای را از گوگل پلی خریداری کنید به جای پرداخت پول از این طریق هزینه‌ی مورد نیاز را تأمین کنید.

شما می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی دریافت و نصب کنید.

برنامه میست پلی

دوست دارید که با گوشی تبلت اندرویدی خود بازی کنید و در عین حال از این بازی کردن پول در بیاورید؟ Mistplay می‌تواند در مسیر رسیدن به این مهم شما را یاری کند. در این برنامه بازی‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید شروع به بازی کردن آن‌ها کنید.

باید در نظر داشته باشید که بازی‌ها ضرایب مختلفی دارند و اگر می‌خواهید سریع‌تر پول به دست بیاورید باید به سراغ عناوینی با ضریب ۳ یا ۴ بروید. این برنامه همچنین مسابقاتی هفتگی را برگزار می‌کند که شما می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید و تا بیش از ۱۰۰ دلار برنده شوید.

شما در نهایت می‌توانید امتیازات دریافتی خود را به پول تبدیل کنید، البته که نه پول نقد و شما می‌توانید با این امتیازهای دریافت شده کارت هدیه Xbox، کارت هدیه خرید نینتندو، کارت هدیه آمازون و دیگر موارد را دریافت کنید که امکان فروش این موارد در بازار وجود دارد.

آشنایی با اپلیکیشن‌های پولساز مبتنی بر هوش مصنوعی 

اپلیکیشن های پولساز مبتنی بر هوش مصنوعی طوفانی ایجاد کرده‌اند. آن‌ها هم برای کاربران و هم برای مشاغل مفید هستند. کاربران تجربه بهتری کسب می‌کنند و مشاغل نیز در حال پول پارو کردن هستند. در حال حاضر، تقاضا برای ایده‌های اپلیکیشن‌های جدید در حال افزایش است. این افزایش تقاضا با معرفی هرروز فناوری‌های جدید یا پیشرفته افزایش می‌یابد. بیشتر کسب‌وکارها در حال ساخت اپلیکیشن‌هایی کم حجم، به‌روز، هوشمند و سریع هستند.

بیشتر بخوانید  جایگزین‌های پراید از راه رسیدند + عکس

طبق آخرین آمار، ۲.۸ میلیون برنامه در گوگل پلی  و ۲.۲ میلیون برنامه در اپل استور قرار دارند و به نظر می‌رسد تب‌وتاب اپلیکیشن‌های سنتی و معمولی در حال کم‌رنگ شدن است. هم‌اکنون اقبال به‌سوی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است جایی که همچنان فرصت‌های جدیدی در دنیای تجارت، آشکار می‌شود.

فهرست اپلیکیشن های پولساز مبتنی بر هوش مصنوعی بی‌پایان است. این ایده‌ها به رشد و پیشرفت کسب‌وکار شما کمک می‌کنند. هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۰ به ابزاری قدرتمند برای انواع شرکت‌ها تبدیل‌ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *