مجهز شدن پیکسل 8 به قابلیت‌های جدید عکاسی مبتنی بر هوش مصنوعی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

احتمالا پیکسل ۸ به ترفند‌های جدید عکاسی از طریق دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز خواهد شد.

گوگل ظاهراً قصد دارد نسل جدید گوشی‌های هوشمند پیکسل 8 را با قابلیت‌های جدیدی به بازار عرضه کند. انتظار می‌رود پیکسل 8 به ترفند‌های جدید عکاسی از طریق دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شود.

نظرسنجی جدید انجام‌شده در Pixel Superfans نشان می‌دهد که ترفندهای مبتنی بر هوش مصنوعی احتمالاً هم‌زمان با معرفی نسل جدید گوشی‌های هوشمند پیکسل، یعنی پیکسل 8 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

سری پیکسل 8 گوگل ظاهراً با ترفند‌های دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی از راه می‌رسند

با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه سری پیکسل ۸، خبرهای مختلفی در مورد گوشی‌های هوشمند نسل جدید گوگل منتشر می‌شود. اطلاعات منتشرشده مربوط به یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد ظاهراً موبایل‌های جدید گوگل به ترفندهای دوربین هوش مصنوعی مجهز می‌شوند. ازجمله این ترفندها یک ابزار ویرایشگر Magic Audio است که پیش‌تر اطلاعاتی در مورد آن منتشر شده بود.

این احتمال وجود دارد که قابلیت‌های ویرایشگر جادویی پیشرفته‌تر مبتنی بر هوش مصنوعی، هم‌زمان با رونمایی گوشی‌های این سری در دسترس کاربران قرار گیرد.

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی گوشی‌های هوشمند پیکسل 8، یکی از منابع آگاه بازار در X (توییتر سابق) پست‌های مختلفی در مورد نسل جدید گوشی‌های هوشمند گوگل منتشر کرده است. این منبع آگاه می‌گوید کاربران ممکن است با سناریوهای مختلفی در مورد سری پیکسل ۸ مواجه شوند.

یکی از این سناریوها مجهزشدن موبایل‌های جدید گوگل به ابزاری به نام Audio Magic Eraser است که احتمالاً هم‌زمان با رونمایی از نسل جدید موبایل‌های گوگل در دسترس قرار می‌گیرد. این منبع آگاه اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد این قابلیت جدید نیز به اشتراک گذاشته است. کاربران با کمک این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند نویز ویدیوها را به‌صورت شگفت‌انگیزی حذف کنند. همچنین می‌توانند برخی صداها را تقویت کرده و صداهای نویز پس‌زمینه را به حداقل برسانند.

بیشتر بخوانید  5 مشکل استخراج بیت‌کوین

درنهایت باید دید گوگل سری پیکسل ۸ را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد. آنچه به‌نظر می‌رسد، این است که گوگل ظاهراً قصد دارد قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی را به موبایل‌های جدید خود اضافه کند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *