کاهش قابل توجه ارزش پپه طی هفته گذشته

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

تاثیر فروش نهنگ ها بر قیمت PEPE در تحرکات اخیر بازار مشهود است.

یک نهنگ کل دارایی خود را که ۹۷۲.۸۴ میلیارد توکن پپه بود فروخت. علاوه بر این، ارزش این توکن طی هفته گذشته دچار کاهش قابل توجهی شد.

به گفته Lookonchain، یک آدرس تحت عنوان 0x1497 اخیراً کل دارایی خود را با ۹۷۲.۸۴ میلیارد توکن PEPE فروخت. این فروش با ۵۱۴ ETH معادل تقریباً ۸۴۸۰۰۰ دلار انجام شد. قیمت فروش ۰.۰۰۰۰۰۰۸۷۱۸ دلار به ازای هر توکن ثبت شد. این معامله باعث شد برخی به این سوال فکر کنند که آیا فروشنده ممکن است در معاملات داخلی شرکت داشته باشد یا خیر.

تحقیقات بیشتر نشان می‌ دهد که آدرس فوق‌الذکر ۰.۵۸ ETH از FixedFloat دریافت کرد. سپس به سرعت از بخشی از آن، (تقریباً ۰.۰۲۷ ETH، معادل ۵۸ دلار) برای خرید ۲.۲۷ تریلیون توکن پپه استفاده کرد. قابل ذکر است که این تراکنش تنها در عرض ۱۰ دقیقه از شروع معاملات PEPE رخ داد.

CoinGape پنج روز پیش گزارش یک رخداد دیگری را داده بود که در آن یک نهنگ در هنگام معامله PEPE متحمل ضرر قابل توجهی شد. این نهنگ ۴۶۸.۵ میلیارد توکن PEPE را به قیمت ۱۰۹ ETH (تقریباً ۱۹۰۰۰۰ دلار) و ۲۳۷.۵ هزار USDT فروخت. این معامله منجر به ضرر ۵۲ درصدی برای این نهنگ شد.

چشم انداز نزولی برای پپه؟

قیمت پپ کوین در اواخر آوریل به طور پیوسته بیشتر شد و در ۵ مه، زمانی که بایننس آن را در لیست خود اضافه کرد، به شدت افزایش یافت.

اما اقدامات اخیر نهنگ ها، احساسات نزولی پیرامون PEPE را شدیدتر کرد. فروش با حجم بالا توسط نهنگ ها فشار نزولی بر ارزش توکن ایجاد کرده است. تاثیر فروش نهنگ ها بر قیمت PEPE در تحرکات اخیر بازار مشهود است. پس از فروش، ارزش PEPE به کاهش خود ادامه داد که احساسات منفی پیرامون این توکن را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  حجم تراکنش‌های دوج‌کوین با رشد شدیدی رو به رو شد

طی هفته گذشته، ارزش پپه کاهش قابل توجهی داشت. قیمت توکن در یک ساعت گذشته ۱.۱۲ درصد، در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۴۸ درصد و در بازه زمانی هفت روزه ۱۷.۰۶ درصد کاهش یافت. این تغییرات قیمت یک روند نزولی برای PEPE را نشان می دهد و ممکن است نمایانگر احساسات گسترده تر بازار باشد.

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *