رونمایی رسمی سایپا از شاهین پلاس صادراتی + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

سایپا از شاهین پلاس صادراتی خود با تغییراتی نسبت به نسخه داخلی آن رونمایی کرد.

گروه خودروسازی سایپا در صفحه لینکدین خود به زبان انگلیسی از شاهین پلاس صادراتی رونمایی کرد. نسخه صادراتی شاهین پلاس قرار است به بازارهای هدف از جمله روسیه، بلاروس و عراق صادر شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی شاهین پلاس صادراتی

شاهین پلاس اتوماتیک از یک موتور 1.6 لیتری ME16 تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 111 اسب بخار و گشتاور 145 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک DAE به چرخ‌ها منتقل می‌شود. گفتنی است این موتور توانایی تولید قدرتی برابر با 115 اسب بخار و گشتاور 147 نیوتن‌متر را نیز دارد، اما طبق کاتالوگ منتشر شده توسط سایپا، این شرکت قدرت آن را کاهش داده است.

امکانات رفاهی

این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون دی لایت، فرمان برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک همراه با نمایشگر جداگانه، باز و بسته شدن برقی آینه‌های جانبی همراه با گرمکن و چراغ‌های راهنما، صندلی‌های چرمی با تریم جدید، ادوات کنترلی سیستم صوتی روی فرمان، رینگ‌های آلومینیومی، سنسور نور، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی همراه با نویگیشن، تزئینات کرومی، دستگیره‌های کرومی داخلی، کف‌پوش سه بعدی، شیشه‌های دودی عقب، آنتن کوسه‌ای، سانروف، سامانه ورود به خودرو بدون کلید و استارت دکمه‌‌ای بهره می‌برد.

امکانات ایمنی

از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به 2 ایربگ ایمنی، ،سیستم کروز کنترل و لیمیت کنترل، سامانه کنترل پایداری و کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی، ترمزهای ABS، EBD و BA، دوربین دنده عقب به همراه سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سامانه GSI اشاره کرد. شاهین پلاس از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی با نسخه CVT تفاوتی ندارد، اما برای صادرات به روسیه به گرمکن صندلی‌ها مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید  اعلام قیمت جدید محصولات هایما در تیر ۱۴۰۲ + جدول

منبع: گجت‌نیوز

2 پاسخ

  1. کسی از این ها بتونه بخره کیفیتش از ابتدای شرق کره ی زمین تا پایان آن متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *