واکنش مثبت جوامع XRP، دوج و پالیگان به توییت جدید ماسک

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

ایلان ماسک اخیرا از معرفی قابلیت جدید توییتر که به هر کسی اجازه می‌دهد تا مطابق هر موضوعی انجمن ایجاد کند، خبر داده بود.

به نقل از یوتودی، طرفداران ارزهای دیجیتال مختلفی مثل XRP ریپل و دوج کوین که مورد علاقه ماسک است، بلافاصله به آن توییت پاسخ دادند.

چندین حساب متعلق به ارزهای دیجیتال پیشرو XRP، DOGE و MATIC با خوشحالی پاسخ دادند که اکنون می توانند جوامع خود را در توییتر گسترش دهند.

در توییتر همواره ابزارهای مختلف جدیدی به منظور گسترش و ایجاد محتوا یا دریافت پاداش بیشتر برای جوامع کریپتو فراهم می‌شود.

با اینحال به نظر نمی رسد که ایلان ماسک تاکنون توانسته باشد به طور رسمی DOGE را به عنوان یک روش پرداخت در توییتر معرفی کند.

این موضوع علیرغم اظهارات قبلی ماسک در مورد اینکه DOGE نقش محوری در توییتر دارد، است. اظهارات ماسک اینگونه بود که دوج برای اعطای پاداش به تولیدکنندگان محتوا و انجام پرداخت ها‌، به طور ایده‌آل نقش «ارز توییتر» را دارد.

طبق اخبار، ده روز پیش، این میلیارد در یک توییت رمزآلود، حمایت خود از Dogecoin را تایید کرد.

این تنها جامعه DOGE نیست که مشتاقانه به توییت های ایلان ماسک پاسخ می دهد. بلکه اعضای ارشد ارتش XRP نیز اغلب این کار را انجام می دهند. اخیرا، ماسک حرف “X” را توییت کرد. به معنای “برنامه ای برای همه چیز” که او می خواهد در نهایت توییتر را به آن تبدیل کند. پس از آن طرفداران XRP به شوخی پاسخ دادند که گویی ماسک در هنگام نوشتن این توییت به XRP اشاره می کند.

بیشتر بخوانید  تمرکز تمامی واحدهای کاری آمازون روی هوش مصنوعی

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *