رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی F34

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

گوشی گلکسی F34، جدیدترین عضو خانواده سری Galaxy F سامسونگ رونمایی شد.

این گوشی در واقع نسخه بازسازی شده گلکسی M34 است و بازار گوشی‌های میان‌رده را تحت شعاع خودش قرار خواهد داد.

گلکسی اف ۳۴ به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. در بالای این پنل یک بریدگی به شکل قطره آب دیده می‌شود که وظیفه میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی بر عهده اوست. همچنین گوریلا گلس ۵ شرکت کورنینگ نیز وظیفه دارد از این نمایشگر محافظت کند.

در قلب تپنده این اسمارت فون، چیپست اگزینوس 1280 شرکت سامسونگ آرمیده که 6/8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. البته در اینجا یک اسلات برای کارت حافظه microSD هم وجود دارد که به کاربر اجازه ارتقا فضای ذخیره‌سازی را می‌دهد.

در پشت این دستگاه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را می‌بینیم که از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره می‌برد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو هم آن را همراهی می‌کنند. بخش نرم افزای این گوشی را نیز رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 گوگل تشکیل می‌دهد و یک باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ 25 واتی، انرژی دستگاه را تامین می‌کند.

قیمت گوشی گلکسی F34 سامسونگ

سامسونگ گوشی میان‌رده جدید خودش را در دو رنگ مشکی (Electric Black) و سبز (Mystic Green) وارد بازار خواهد کرد. شما می‌توانید این گوشی را با رم 6 گیگابایتی به قیمت 230 دلار و 8 گیگابایتی به قیمت 254 دلار خریداری کنید. البته این قیمت مربوط به بازار هند است. باید دید وقتی وارد بازار ایران شود، چه قیمتی پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید  امکان بررسی سلامت باتری گوشی در اندروید 14

منبع: گجت‌نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *