معرفی ساعت هوشمند جدید شیائومی باعمر باتری ۱۴ روز

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شیائومی اسمارت بند ۸ پرو با مجموعه‌ای از بندهای رنگی عرضه خواهد شد.

شیائومی دیروز رویداد بزرگی در چین برگزار کرد تا محصولات جدیدش را به رخ رقبا بکشد. این شرکت رسماً ساعت هوشمند اسمارت بند ۸ پرو را درکنار گوشی میکس فولد ۳ و ردمی K60 اولترا و تبلت شیائومی پد ۶ مکس معرفی کرد.

شیائومی اسمارت بند ۸ پرو نسل جدید اسمارت بند ۷ پرو است که سال گذشته معرفی شده بود. این محصول از نسخه‌ی استانداردش بزرگ‌تر و بهترین‌ ویژگی‌های دستبند و ساعت‌های هوشمند را با یکدیگر ترکیب کرده است.

ساعت هوشمند شیائومی اسمارت بند ۸ پرو از نمایشگر مستطیل‌شکل بهره می‌برد و دکمه‌ی فیزیکی ندارد. علاوه‌براین، کاربران می‌توانند بند این محصول را باتوجه‌به اندازه‌ی مچ‌دست تنظیم کنند. ازجمله

ویژگی‌های این ساعت می‌توان به نمایشگر ۱٫۷۴ اینچی AMOLED با وضوح ۴۸۰ در ۳۳۶ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، روشنایی ۶۰۰ نیت، پشتیبانی از قابلیت صفحه‌‌نمایش همیشه‌روشن و ۱۶٫۷ میلیون رنگ اشاره کرد.

شیائومی اسمارت بند ۸ پرو ازنظر سلامت و تناسب‌اندام، به حسگر سنجش ضربان قلب، حسگر سنجش اکسیژن خون (SpO2)، ردیاب خواب و نظارت بر چرخه‌‌ی قائدگی زنان مجهز شده است. این محصول امکان ردیابی سطح استرس و ارائه‌ی آموزش تنفسی را نیز فراهم می‌کند.

اسمارت بند ۸ پرو از ۱۵۰ حالت ورزشی به‌همراه حالت دویدن هوشمند و آموزش دویدن پشتیبانی می‌کند. همچنین، این محصول می‌تواند به نشانه‌های فیزیکی کنونی کاربر دسترسی داشته باشد. ساعت مذکور حسگر حسی‌جسمی مدل استاندارد خود را نیز ارائه می‌دهد؛‌ قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد تا داده‌های مربوط حواس جسمانی را هنگام حرکات بوکس ردیابی کنید.

ساعت شیائومی اسمارت بند ۸ پرو از تراشه‌ی داخلی‌ GNSS بهره می‌برد که شامل پنج سیستم ماهواره‌ای است و از دستیار صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، ویژگی‌های دیگری مثل کنترل دوربین و موسیقی، چراغ‌قوه، به‌روزرسانی وضعیت آب‌وهوا و اعلان‌ها در این محصول ارائه می‌شوند. این ساعت هوشمند از باتری ۲۹۷ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که به‌ادعای شیائومی، با هربار شارژ تا ۱۴ روز دوام می‌‌آورد.

بیشتر بخوانید  استفاده از آیفون برای مقامات دولتی در روسیه ممنوع شد

شیائومی اسمارت بند ۸ پرو با مجموعه‌ای از بندهای رنگی عرضه می‌شود. قیمت این ساعت شیائومی با بند TPU معادل ۵۴ دلار است که در رنگ مشکی و خاکستری دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. نسخه‌ی بند چرمی محصول یادشده نیز در رنگ آبی با قیمت ۶۱ دلار فروخته می‌شود.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *