احتمال پشتیبانی سری آیفون 15 از شارژ سریع 35 واتی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

احتمال اینکه اپل در محصولات سری آیفون 15 خود از فناوری شارژ سریع‌تر استفاده کند، وجود دارد.

فاصله کمی تا معرفی سری آیفون 15 داریم؛ گوشی‌های هوشمندی که به‌جای پورت لایتنینگ به پورت USB-C مجهز می‌شوند. حالا طبق شایعه‌ای جدید، این محصولات از فناوری شارژ سریع‌تری پشتیبانی خواهند کرد.

طبق گزارش 9to5Mac و به نقل از منابع صنعتی، درحالی‌که آیفون 14 پرو از سرعت شارژ 27 وات و آیفون 14 از شارژ 20 واتی پشتیبانی می‌کنند، در نسل بعدی آیفون‌ها با سرعت شارژ بالاتری روبه‌رو خواهیم شد. افزایش سرعت شارژ به‌معنای شارژشدن گوشی‌ها در زمان کمتر خواهد بود. برای مثال آیفون 14 پرو مکس پس از تقریباً دو ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود، درحالی‌که نسل بعدی‌اش باید سریع‌تر شارژ شود، بلکه ظرفیت باتری آن به‌طور چشمگیری افزایش یابد.

افزایش سرعت شارژ در سری آیفون 15

اپل سال گذشته میلادی از یک شارژر 35 واتی با دو پورت USB-C رونمایی کرد، بنابراین اگر شایعه اخیر صحت داشته باشد، سری آیفون 15 می‌تواند از سرعت شارژ آن نهایت استفاده را کند.

درحالی شایعه اخیر به سرعت شارژ 35 واتی اشاره می‌کند که گلکسی S23 اولترا از سرعت شارژ 45 واتی پشتیبانی می‌کند و باتری آن در کمتر از یک ساعت به‌صورت کامل شارژ می‌شود. انتظار می‌رود آیفون‌ها با پشتیبانی از سرعت شارژ 35 وات، کمی دیرتر از پرچمدار سامسونگ شارژ شوند، بااین‌حال باز هم این زمان کمتر از سری آیفون 14 خواهد بود.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم سرعت شارژ 35 واتی محدود به مدل‌های پرو آیفون 15 خواهد بود یا مدل‌های استاندارد و پلاس هم قادر به پشتیبانی از آن خواهند بود. چند ماه پیش تحلیلگر مطرح محصولات اپل، مینگ-چی کو گفته بود که آیفون‌های جدید با کابل‌های دارای تأییدیه، سرعت شارژ بالاتری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید  ضرر 21 میلیارد دلاری متاورس به متا

طبق شایعات، اپل امسال جزیره پویا یا داینامیک آیلند را به تمام آیفون‌های جدید می‌آورد و حتی شاید مدل‌های استاندارد و پلاس هم دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی داشته باشند. البته تغییرات اصلی مربوط به مدل‌های پرو خواهد بود. این محصولات احتمالاً با فریم تینانیومی، دکمه اکشن و تراشه 3 نانومتری A17 Bionic از راه می‌رسند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *