این ساعت هوشمند بدون نیاز به باتری کار می‌کند! + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

گارمین از عرضه ساعت‌های هوشمند جدید Instinct ۲X Solar و Instinct ۲X Tactical خبر داده است.

به گزارش ایرانی متا، شرکت آمریکایی گارمین اعلام کرد که ساعت هوشمند Instinct ۲X Solar به لطف وجود سلول‌های خورشیدی عمر باتری نامحدودی دارد و ساعت هوشمند جدید Instinct ۲X Tactical عملکرد‌های مفید بسیاری از جمله لامپ LED روشن را ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند جدید Instinct ۲X دارای قطر ۵۰ میلی متر، با بند‌های نسبتا پهن به اندازه ۲۶ میلی متر و بدنه ساخته شده از پلیمر تقویت شده با الیاف است و تا ۱۰ ATM در برابر آب مقاوم است.

ساعت هوشمند جدید ۱۴.۵ میلی متر ضخامت و وزن آن بیش از ۶۷ گرم نیست و دارای صفحه نمایش ۱.۱ اینچی MiP با وضوح ۱۷۶ در ۱۷۶ پیکسل است و رنگ‌ها روی آن قابل نمایش نیستند.

سلول‌های خورشیدی

گارمین سلول‌های خورشیدی را مستقیماً در صفحه نمایش ادغام کرده است. این ساعت هوشمند اگر روزانه تا سه ساعت در نور روز روشن ۵۰۰۰۰ قرار داشته باشد، نیازی به شارژ ندارد؛ اما اگر در معرض نور روز قرار نگیرد، شارژ باتری در صورت استفاده عادی به مدت ۴۰ روز و در صورت استفاده از GPS به مدت ۲۷ روز دوام خواهد آورد.

گارمین اشاره کرده است که LED داخلی به رنگ سفید یا قرمز روشن می‌شود و روشنایی را می‌توان در ۴ سطح تنظیم کرد. ساعت هوشمند جدید از عملکرد پرداخت بدون تماس از طریق عملکرد Garmin Pay پشتیبانی می‌کند و برنامه‌ها را می‌توان از فروشگاه Connect IQ دانلود کرد.

ساعت هوشمند جدید عملکرد‌های زیادی مانند اندازه گیری ضربان قلب، سنسور SpO۲، ردیابی ویژگی‌های خواب و بسیاری از برنامه‌های ورزشی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید  تصاویر تمام محصولات سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد منتشر شد

نسخه Instinct ۲X Tactical دارای بسیاری از ویژگی‌های مفید مانند عملکرد دید در شب است که در آن نور صفحه نمایش به حالتی روشن می‌شود که امکان خواندن آن توسط عینک دید در شب را فراهم می‌کند و در حالت مخفی اطلاعات GPS مخفی می‌شود و تمام ارتباطات بی سیم قطع می‌شوند.

منبع: 24.ae

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *