آپدیت جدید تلگرام منتشر شد / پوشه چت‌ها را اشتراک‌گذاری کنید

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

در نسخه جدید تلگرام قابلیت‌های جدیدی از جمله اشتراک‌گذاری پوشه چت‌ها، پس زمینه شخصی سازه شده، اسکرول سریع‌تر فایل‌ها به همراه نمایش تاریخ و ربات‌های بهینه‌سازی شده گذاشته شده است.

اشتراک گذاری پوشه چت‌ها

در نسخه جدید تلگرام می‌توانید یک پوشه شامل کانال‌ها، چت‌های خصوصی و … را در قالب یک لینک با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ‌

مخاطبان می‌توانند تنها از طریق لینک اشتراک گذاشته شده پوشه، به عضویت ده‌ها گروه کاری یا کانال خبری موجود در پوشه در بیایند.

در هر پوشه چت، ممکن است چندین لینک دعوت قرار داده شود که امکان دسترسی به چت‌های مختلف را فراهم می‌کند. با قابلیت جدید کاربران به راحتی می‌توانند از طریق لینک همزمان به چندین گروه و کانال دسترسی پیدا کنند.

اگر چت‌های بیشتری را به پوشه اضافه کنید و پیوند آن را به روز کنید، دریافت کنندگان لینک می‌توانند به چت‌های دیگری نیز اضافه شوند.

برای ایجاد یک پوشه، کافی است به قسمت تنظیمات و سپس پوشه چت‌ها (Chat Folders) بروید.

تصویر پس‌زمینه اختصاصی برای هر چت

در آپدیت جدید می‌توانید یک تصویر پس‌زمینه مخصوص را برای هر مخاطب مدنظرتان انتخاب کنید. ‌پس‌زمینه انتخابی شما به مخاطب‌تان پیشنهاد می‌شود و می‌تواند از آن استفاده کند.

اسکرول سریع‌تر به همراه نمایش تاریخ

در آپدیت جدید تلگرام زمانی که می‌خواهید یک فایل را برای ارسال انتخاب کنید، امکان اسکرول سریع به همراه نمایش تاریخ فراهم شده است.

قابلیت‌های آپدیت جدید تلگرام به این جا ختم نمی‌شود. بلکه در نسخه جدید تلگرام کاربران می‌توانند از ربات‌های بهینه سازی شده بهره ببرند که این ربات‌ها ظاهراً برای کسب و کارها مناسب بوده و کارایی دارد.

بیشتر بخوانید  قابلیت هوش مصنوعی گفتاری متن‌باز متا در شناسایی ۴ هزار زبان متخلف

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *