خروج بزرگترین صرافی جهان از بازار کانادا

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

گزارشاتی وجود دارند مبنی بر اینکه از تابستان سال گذشته مدیرعامل بایننس در تلاش برای فروش بخشی از سهام خود بوده است.

به گزارش ایرانی متا به نقل از زوم ارز، در روز جمعه بزرگترین صرافی رمز ارزی در جهان، بایننس اعلام کرد که در واکنش به دستورالعمل‌های جدید تعیین شده برای شرکت‌های ارز دیجیتال در کانادا از این کشور خارج خواهد شد. هرچند، این اقدام در حالی انجام می‌شود که این صرافی رمز ارزی با تحقیقات قانونی در آمریکا مواجه است.

بنا به بیانیه‌ی مربوطه، بایننس به بقیه‌ی کسب‌وکارهای رمز ارزی برجسته در خروج از بازار کانادا پیوسته است. بزرگترین صرافی رمز ارزی جهان هنوز نسبت به صنعت بلاکچین کانادا امید زیادی دارد. در عین حال، به نظر می‌رسد که دستورالعمل جدید مرتبط با محدودیت‌های سرمایه‌گذاران و استیبل کوین‌ها دلیل اصلی پشت خروج بایننس از کانادا باشد.

این صرافی افزود که به کاربران کانادایی اطلاعات بیشتری پیرامون اینکه این اقدام چه تاثیری بر حساب‌های آنان خواهد داشت، ارائه خواهد شد. هرچند، این صرافی ذکر کرد که زمانی که کاربران کانادایی آزادی در دسترسی به مجموعه گسترده‌ی رمز ارزها را بازپس بگیرند به این کشور باز خواهد گشت.

گزارشات نشان می‌دهند که چانگپنگ ژائو، که اکثریت سهام زیرشاخه آمریکایی بایننس را در اختیار دارد در حال بررسی امکان کاهش سهم خود در این شرکت بوده است. همچنین، گزارشاتی وجود دارند مبنی بر اینکه از تابستان سال گذشته مدیرعامل بایننس در تلاش برای فروش بخشی از سهام خود بوده است.

شایان ذکر است که بایننس و مدیرعامل آن، چانگپنگ ژائو در آمریکا برای عدم پیروی از دستورالعمل‌ها در آمریکا با چالش‌های حقوقی و قانونی مواجه شده‌اند. مدتی پیش، سازمان CFTC آمریکا از چانگپنگ ژائو و سه نهاد دیگری که پلتفرم بایننس را اداره می‌کنند، شکایت کرد.

بیشتر بخوانید  اضافه شدن شیبا اینو به لیست دارایی‌های قابل ‌وثیقه‌گذاری در بایننس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *